Elisabeeth
Glad i forumet
Syntes jeg ser noe [emoji16]
Så gøy. Stoler ikke helt på de testene, men det er enda tidlig (6-8 dpo, tror jeg), så venter litt med andre tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes jeg ser noe [emoji16]
Det skjønner jeg.Så gøy. Stoler ikke helt på de testene, men det er enda tidlig (6-8 dpo, tror jeg), så venter litt med andre testerHadde du noen spesielle symptomer?
Ja veldig rart.. men el testene dems liker jeg veldig godt
Tusen takk [emoji173] Jeg har tatt ca samme tidspunkt, og veldig rart at de er så trege. Men monitoren slo jo ut, så da må vel hcg være på over 50 tror jeg.Gratulerer til deg!! [emoji173]️[emoji173]️ Så rart at testene er treige... jeg brukte de, og var superfornøyd. Fikk pos 8 dpo og kunne se tydelig stigning. Tok riktignok test på samme tidspunkt (ettermiddag) hver dag. Vet ikke om det har noe å si. Eneste jeg merket, var at de som var nesten gått ut på dato, trengte litt flere minutter på seg, og hadde litt svakere fargestoff enn de med dato langt frem i tid.
2[emoji120][emoji92][emoji169]![]()
1 eller to streker?
2[emoji120][emoji92][emoji169]
Tusen takk [emoji173] Jeg har tatt ca samme tidspunkt, og veldig rart at de er så trege. Men monitoren slo jo ut, så da må vel hcg være på over 50 tror jeg.
Men hvordan går det med deg da ?[emoji173]
Jeg bare spyr og spyr. 11+4 i dag. En uke til organrettet tul og svar på dobbeltesten. Gruer meg. Vis det går bra om en uke, håper jeg kvalmen forsvinner snart... føler meg mer død enn levende... [emoji13]

To [emoji173][emoji173]![]()
1 eller to streker?
Håper kvalmen slipper litt taket snart, greit å få ha litt liv også[emoji173]Jeg bare spyr og spyr. 11+4 i dag. En uke til organrettet tul og svar på dobbeltesten. Gruer meg. Vis det går bra om en uke, håper jeg kvalmen forsvinner snart... føler meg mer død enn levende... [emoji13]
Jeg bare spyr og spyr. 11+4 i dag. En uke til organrettet tul og svar på dobbeltesten. Gruer meg. Vis det går bra om en uke, håper jeg kvalmen forsvinner snart... føler meg mer død enn levende... [emoji13]
To [emoji173][emoji173]
Hvor mye har du gått ned pga dette nå?
Håper virkelig du får i deg nok næring![]()
Har gått ned 7 kg. Klarer ikke tilføre nok næring intravenøst, da det må trappes gradvis opp for at jeg ikke skal bli dårlig. Har nok tapt mye i muskelstyrke/fylde også. Men spiren tar det den skal ha uansett... vitaminer og mineraler er det nok av, så kun meg det går ut over [emoji12].

Krysser det som krysses kan ❤Sterk strek heldigvis, håper ikke blødningene tar seg opp i løpet av natta. Spotter fremdeles rosa. Vis vedlegget 241407
Baby skal det der bli[emoji7] [emoji173]Sterk strek heldigvis, håper ikke blødningene tar seg opp i løpet av natta. Spotter fremdeles rosa. Vis vedlegget 241407
Huff og huff høres ekstremt slitsomt ut[emoji173] [emoji173] [emoji173]Har gått ned 7 kg. Klarer ikke tilføre nok næring intravenøst, da det må trappes gradvis opp for at jeg ikke skal bli dårlig. Har nok tapt mye i muskelstyrke/fylde også. Men spiren tar det den skal ha uansett... vitaminer og mineraler er det nok av, så kun meg det går ut over [emoji12].
Sterk strek heldigvis, håper ikke blødningene tar seg opp i løpet av natta. Spotter fremdeles rosa. Vis vedlegget 241407