Oss testetøser imellom

Ja veldig rart.. men el testene dems liker jeg veldig godt

Gratulerer til deg!! [emoji173]️[emoji173]️ Så rart at testene er treige... jeg brukte de, og var superfornøyd. Fikk pos 8 dpo og kunne se tydelig stigning. Tok riktignok test på samme tidspunkt (ettermiddag) hver dag. Vet ikke om det har noe å si. Eneste jeg merket, var at de som var nesten gått ut på dato, trengte litt flere minutter på seg, og hadde litt svakere fargestoff enn de med dato langt frem i tid.

Gratulerer til deg!! [emoji173]️[emoji173]️ Så rart at testene er treige... jeg brukte de, og var superfornøyd. Fikk pos 8 dpo og kunne se tydelig stigning. Tok riktignok test på samme tidspunkt (ettermiddag) hver dag. Vet ikke om det har noe å si. Eneste jeg merket, var at de som var nesten gått ut på dato, trengte litt flere minutter på seg, og hadde litt svakere fargestoff enn de med dato langt frem i tid.
Tusen takk [emoji173] Jeg har tatt ca samme tidspunkt, og veldig rart at de er så trege. Men monitoren slo jo ut, så da må vel hcg være på over 50 tror jeg.
Men hvordan går det med deg da ?[emoji173]

648afdf40b33ce36ef734a3342a087f4.heic

1 eller to streker?
2[emoji120][emoji92][emoji169]

Tusen takk [emoji173] Jeg har tatt ca samme tidspunkt, og veldig rart at de er så trege. Men monitoren slo jo ut, så da må vel hcg være på over 50 tror jeg.
Men hvordan går det med deg da ?[emoji173]

Jeg bare spyr og spyr. 11+4 i dag. En uke til organrettet tul og svar på dobbeltesten. Gruer meg. Vis det går bra om en uke, håper jeg kvalmen forsvinner snart... føler meg mer død enn levende... [emoji13]

Jeg bare spyr og spyr. 11+4 i dag. En uke til organrettet tul og svar på dobbeltesten. Gruer meg. Vis det går bra om en uke, håper jeg kvalmen forsvinner snart... føler meg mer død enn levende... [emoji13]

Hvor mye har du gått ned pga dette nå?
Håper virkelig du får i deg nok næring :Heartred

Håper kvalmen slipper litt taket snart, greit å få ha litt liv også[emoji173]
Kjekt å høre fra deg[emoji4]

Stakkars deg! Det høres fælt ut! Har du fått komme hjem fra sykehuset da eller er du fortsatt innlagt? Kvalmen roer seg jo vanligvis etter uke 12, så bare hold ut litt til, så er nok det verste over. Supert at du snart er ferdig med de første 12 skumle ukene! :-) Lykke til med ultralyd og dobbeltest!

Hvor mye har du gått ned pga dette nå?
Håper virkelig du får i deg nok næring :Heartred

Har gått ned 7 kg. Klarer ikke tilføre nok næring intravenøst, da det må trappes gradvis opp for at jeg ikke skal bli dårlig. Har nok tapt mye i muskelstyrke/fylde også. Men spiren tar det den skal ha uansett... vitaminer og mineraler er det nok av, så kun meg det går ut over [emoji12].

Har gått ned 7 kg. Klarer ikke tilføre nok næring intravenøst, da det må trappes gradvis opp for at jeg ikke skal bli dårlig. Har nok tapt mye i muskelstyrke/fylde også. Men spiren tar det den skal ha uansett... vitaminer og mineraler er det nok av, så kun meg det går ut over [emoji12].

Husk å ta så godt vare på deg selv som du kan da :Heartred:Heartred:Heartred
Vi er mange her inne som stadig tenker på deg :Heartred:Heartred:Heartred

Huff og huff høres ekstremt slitsomt ut[emoji173] [emoji173] [emoji173]

Back
Topp