Ser ikke øverste bilde![]()
Så merkelig, det er jo lastet opp på babyverden - i samme tråd som det nederste bildet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke øverste bilde![]()
Der ja. Oi! De er nok veldig trege. Fikk denne jeg når jeg fikk positiv digital. Og disse testene er jo 10mlu
Der ja. Oi! De er nok veldig trege. Fikk denne jeg når jeg fikk positiv digital. Og disse testene er jo 10mlu![]()
Tatt blodprøve, og skal ta ny i morgen. Vet ikke mer før det, så sant ikke blødningene tar seg opp.
Syns jeg kan se to![]()
1 eller to streker?
Syns jeg kan se toHvor mange DPO?
Det er Wondfo.Hva skjedde med de «gode gamle» grønne testene fra billige-tester.no? De var jo helt fantastiske!
Vet ikke om noen kjenner de igjen jeg...
![]()
ÅÅ, såpass ja!Hmm, blitt lurt mange ganger nå[emoji85] så tror ingenting!
DPO ja, sikkert 30 snart[emoji23]
Er nok EL som var alt for sen, CD 50 idag jeg!
Da håper jeg for deg ÅÅ, såpass ja!Da håper jeg for deg
Spennende med testing i dagene fremover da!
Det er Wondfo.
De skal visstnok ha blitt erstattet av de vanlige (ikke. Tidlig-testene) fra babyplan. Samme produsent, samme sensitivitet (25) og liksom samme test, bare ny farge/navn.
Foretrekker Wondfo sine jeg altså. Ville skrevet mail og sagt hva du reagerer på i forskjell. Om vi er mange nok så kanskje vi kan få tilbake Wondfo...
Der ja. Oi! De er nok veldig trege. Fikk denne jeg når jeg fikk positiv digital. Og disse testene er jo 10mlu![]()
Det er Wondfo.
De skal visstnok ha blitt erstattet av de vanlige (ikke. Tidlig-testene) fra babyplan. Samme produsent, samme sensitivitet (25) og liksom samme test, bare ny farge/navn.
Foretrekker Wondfo sine jeg altså. Ville skrevet mail og sagt hva du reagerer på i forskjell. Om vi er mange nok så kanskje vi kan få tilbake Wondfo...
Helm medicalHvilken testtype er den nederste?
Helm medical
Ja veldig rart.. men el testene dems liker jeg veldig godtOk, takk! Den tror jeg ikke jeg skal kjøpe, nei... Utrolig rart med så svak strek samtidig som positiv digital.
Den øverste fra igår kveld. Noen som ser noe?Syntes jeg ser noe [emoji16]Synes jeg ser noe svakt, men sånn er det med streksynDen øverste fra igår kveld. Noen som ser noe?
Vis vedlegget 241386
Vis vedlegget 241385