Oss testetøser imellom

Ser ikke øverste bilde :(

_20170928_232710.JPG

Nå da? :)

Der ja. Oi! De er nok veldig trege. Fikk denne jeg når jeg fikk positiv digital. Og disse testene er jo 10mlu
d6ac6a6f29a93ede02b1c3177c445599.jpg

Jeg var ikke noe imponert. Syns heller apotektester er bedre å se stigning med da ja.

Hva skjedde med de «gode gamle» grønne testene fra billige-tester.no? De var jo helt fantastiske!

Vet ikke om noen kjenner de igjen jeg...

7906328c6c410d096e9c98e00c52bd0c.jpg
Det er Wondfo.
De skal visstnok ha blitt erstattet av de vanlige (ikke. Tidlig-testene) fra babyplan. Samme produsent, samme sensitivitet (25) og liksom samme test, bare ny farge/navn.
Foretrekker Wondfo sine jeg altså. Ville skrevet mail og sagt hva du reagerer på i forskjell. Om vi er mange nok så kanskje vi kan få tilbake Wondfo...

Det er Wondfo.
De skal visstnok ha blitt erstattet av de vanlige (ikke. Tidlig-testene) fra babyplan. Samme produsent, samme sensitivitet (25) og liksom samme test, bare ny farge/navn.
Foretrekker Wondfo sine jeg altså. Ville skrevet mail og sagt hva du reagerer på i forskjell. Om vi er mange nok så kanskje vi kan få tilbake Wondfo...

Takk for oppklaringen!
Skal vurdere en tilbakemelding ja!

Det er Wondfo.

Har tenkt samme tanken jeg også, om at hvis mange nok klager, kanskje de går tilbake til de gamle wondfo i grønn innpakning. Har gitt dem tilbakemelding jeg også på at de er vesentlig mindre sensitive enn de gamle wondfo, at noen av dem gir strek som så forsvinner igjen etter at tiden er utløpt og at noen ikke virker selv om de er dyppet i riktig antall sekunder. Skikkelig dårlige!

Synes jeg ser noe svakt, men sånn er det med streksyn :wtf: Den øverste fra igår kveld. Noen som ser noe?

IMG_20180122_152024.jpg

IMG_20180122_152108.jpg

Back
Topp