Mammatil1liten
Betatt av forumet
Her er det absolutt antydning til noe! I tillegg er disse kjent for å være litt trege! Prøv med en annen type[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på tester i postenHer er det absolutt antydning til noe! I tillegg er disse kjent for å være litt trege! Prøv med en annen type[emoji1]
Hei jenter! Har testet med tildligtest og blir litt usikker på om dette er skygge eller reelt. Den var helt klar rosa innen tidsfristen men synes den er veldig svak? 10dpo. Noen av dere som har erfaring med denne?
![]()
![]()
Krysser fingrene for at dette er babystrek [emoji173]Hei jenter! Har testet med tildligtest og blir litt usikker på om dette er skygge eller reelt. Den var helt klar rosa innen tidsfristen men synes den er veldig svak? 10dpo. Noen av dere som har erfaring med denne?
![]()
![]()
Hvilken type test er det? Synes dette ser ut som en ordentlig strek! Håper for deg!
Er det Helm Medical? Isåfall har jeg ikke fått skygge på de eller hørt om noen som har fått detKrysser fingrene for at det er babystrek!
Hva tenker dere om dagens?
Vis vedlegget 240959
Etter 10min.
Vis vedlegget 240960
Etter 20min.
Masse EL-slim i dag..
Så godt å høre![]()
Dagens![]()
![]()
Da er det Helm MedicalDen er fra tostreker.no.
Takk for innspill[emoji4]
Jeg ser noe svakt selv så håper jo du også gjør detKan det stemme at jeg skimter noe? Hvor mange DPO?
Så du strek på min?? [emoji85][emoji85][emoji28][emoji28][emoji28][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]Syns jeg kan skimte noe svakt på denne[emoji5] Håper på sterkere strek snarlig[emoji173]️
Strek! Babystrek?[emoji7]![]()
Hva er dette tro?[emoji849]
Oj ser strek, men den så litt annerledes ut? Hvor mange dpo?![]()
Hva er dette tro?[emoji849]
Strek! Babystrek?[emoji7]
Oj ser strek, men den så litt annerledes ut? Hvor mange dpo?![]()
Venter du fremdeles på TR? Helt siden nyttårsaften?? Det BØR bare være babystrek! Håper for deg! Har du flere tester?Skjønner ingenting jeg nå.. [emoji33] den er rosa også, men litt tynnere enn før kanskje?[emoji848] hærregud!!
Venter du fremdeles på TR? Helt siden nyttårsaften?? Det BØR bare være babystrek! Håper for deg! Har du flere tester?