Oss testetøser imellom

hmmhåpe: skjønte ikke hva du mente med teststreken? De ser vel likt ut som g-test, bare at her betyr styrken på streken noe?

Test streken er den som er nederste mot dypp stedet, og den skal bli like sterk eller sterkere enn kontroll streken ( sier produsent) før den er å regne som positiv. Men jeg har testa med noen forskjellige, og fant ut at styrken på mine aldri kom helt opp til det som skulle være Max.. :) så du har nå helt rett taktikk med å legge inn aksjer ofte :)

Har hatt ekstremt positive el tester i 2 dager så tok graviditetstest igår kveld og idag morges. Det kan godt hende det bare er meg som er gal og ser noe veldig svakt. Hva ser dere?
252ed5dc3208387feb10db0c292a3593.png
b917741b866f481eb7a64a8f6cf59962.jpg

Så spennende!! Ser svake streker[emoji7]

Dagens, denne må da være positiv eller så nære som?Vis vedlegget 240430

Jeg brukte å få mange slike tester på de babyplan testene og de var ikke positiv hos meg.. for å si det slik når de testene var positiv hos meg var hele feltet like sterkt ikke kun en tynn stripe på testen :)

Men håper virkelig du får positiv eller aller helst at den der er positiv hos deg :)

Hei

Er dette skyggestreker? :anyone

Testet med CB tidligtest.
Tror jeg er 12 dpo i dag, har litt uregelmessighet, men periodene mellom el og mens har vært stabil på 12-13 dager de gangene jeg har målt el.

Veldig takknemlig for alle innspill :happy:

Vedlegg

• 09189C68-C4D2-4B35-96FF-F45159ACE1F4.jpeg
    09189C68-C4D2-4B35-96FF-F45159ACE1F4.jpeg
    224 KB · Visninger: 229
Hei

Er dette skyggestreker? :anyone

Testet med CB tidligtest.
Tror jeg er 12 dpo i dag, har litt uregelmessighet, men periodene mellom el og mens har vært stabil på 12-13 dager de gangene jeg har målt el.

Veldig takknemlig for alle innspill :happy:

Ser strek på den nederste, jeg tipper dette er babystrek :)

Back
Topp