Håper med deg, dette SKAL gå veien. Deres tur nå[emoji7]Vis vedlegget 240244
6 dpo og 10 min. Det er lov og håpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper med deg, dette SKAL gå veien. Deres tur nå[emoji7]Vis vedlegget 240244
6 dpo og 10 min. Det er lov og håpe
ser en svak blå strek veldig lett i virkeligheten. Er 10 dpo i dag. Den streken kom veldig kjapt og er tatt på veldig utvannet og lite urin [emoji28] får sjenert blære når jeg er på kjøpesenter [emoji14] vet jo at disse kan gi skygge.. Men den er tydelig blå og forsvinner ikke. Har forøvrig vært kvalm siden 5 dpo og nå er jeg hoven i eggstokkene. Har også svaaak mensmurring ofte. Kan jo selvfølgelig være tanta på tur, man vet aldri![]()
![]()
Nederste er vell kanskje positiv ?!Hva tenker dere om disse?![]()
Jeg ser godt på den nederste [emoji7]Øverste fra i dag.. var blenda hvit forrige uke.. eller er det noe hcg som henger igjen er MA.. eller tulle tester. Syns jeg ser strek på nesten alle.. Men om det bare er skygge... Hmmm..![]()
9 eller 10 DPO og blendahvit test.. følsomheten er 10. Har mine tvil på denne pp...
Onestep stav tester har jeg god erfaring med, de begynte å vise strek allerede 6 dpo. Strimmel testene var dårlig.Erfaringer med one step tester??
Onestep stav tester har jeg god erfaring med, de begynte å vise strek allerede 6 dpo. Strimmel testene var dårlig.
Skimter en svak strek der15dpo
Jeg ser noe. Endelig
Håper bare jeg ikke ser syner etter å ha stirret på tester i en uke![]()
Onestep stav tester har jeg god erfaring med, de begynte å vise strek allerede 6 dpo. Strimmel testene var dårlig.
15dpo
Jeg ser noe. Endelig![]()
Håper bare jeg ikke ser syner etter å ha stirret på tester i en uke![]()
Synes de har lite farge, og bruker lang tid på å vise noe. Her er testen tatt i morges, er nå 5+5, men er ikke så veldig sterk strek. Men det kan også være forskjell på testene selgerne mellom.Hvordan dårlig var de? Jeg har akkurat bestilt og mottatt 30 strimmeltester [emoji33]