Oss testetøser imellom

Ser strek, håper for oss begge.:smiley-angelic001
Har du noen symptomer?
Kan ikke si det akkurat. Stikker litt i magen, og er sliten. Og mamma sier jeg er blekere enn normalt [emoji14]
Snart må jeg kjøre på en bensinstasjon å kjøpe en ny test!

Fikk to tester av ei venninne, men det er babyplan tidlig tester, og liker ikke tidlige tester. Fikk strek på den ene nå, men da tror jeg igjen det er sprøyta, men digital var negativ i går så det skal ikke være noe igjen.
5C1A676A-166B-497C-9EE2-66771E7BD793.jpeg
035C5EFF-27D2-42D1-A9A2-CB099AEC1EF2.jpeg

Får ikke testene mine hit i morgen. Så må vente til butikkene åpner før jeg får testet igjen [emoji17] så lenge til!

Er 11 dpo idag og Igår skimtet jeg noe veldig svakt på alle testene jeg tok, men idag er det ingenting å se på A1-testen. På vanlig babyplan billigstrimmel ser jeg svak strek før treminuttersfristen utløper, men så forsvinner den igjen. Er det vanlig på disse testene at streken forsvinner hvis testen er positiv i utgangspunktet? Så nemlig ikke strek før fristen i det hele tatt på de første testene jeg tok.

Gjetter vel egentlig på at jeg har hatt en kjemisk graviditet denne syklusen også, for det er slik jeg har oppfattet det på kroppen. Hadde økende ekstremt ømme pupper og litt kvalme over noen dager, og så plutselig avtok og nesten forsvant det, og i tillegg er det disse knapt synlige strekene...

Last edited:
Er 11 dpo idag og Igår skimtet jeg noe veldig svakt på alle testene jeg tok, men idag er det ingenting å se på A1-testen. På vanlig babyplan billigstrimmel ser jeg svak strek før treminuttersfristen utløper, men så forsvinner den igjen. Er det vanlig på disse testene at streken forsvinner hvis testen er positiv i utgangspunktet? Så nemlig ikke strek før fristen i det hele tatt på de første testene jeg tok.

Gjetter vel egentlig på at jeg har hatt en kjemisk graviditet denne syklusen også, for det er slik jeg har oppfattet det på kroppen. Hadde økende ekstremt ømme pupper og litt kvalme over noen dager, og så plutselig avtok og nesten forsvant det, og i tillegg er det disse knapt synlige strekene...

Hatt et par kjemiske selv siden september, seinest forrige syklus. Fikk økt symptomer og svake tester over flere dager som ikke utviklet seg så kom tanta 4 dager før tiden.. Kan høres ut som du har rett i dine antagelser. Når er IKM da? Kan fortsatt være håp også. Leit, man rekker å glede seg litt IG skuffelsen blir enorm.

Hatt et par kjemiske selv siden september, seinest forrige syklus. Fikk økt symptomer og svake tester over flere dager som ikke utviklet seg så kom tanta 4 dager før tiden.. Kan høres ut som du har rett i dine antagelser. Når er IKM da? Kan fortsatt være håp også. Leit, man rekker å glede seg litt IG skuffelsen blir enorm.

IKM er 29. eller 30., men jeg får nok ikke mensen uansett før jeg slutter med progesteron og jeg fortsetter nok med det til IKM-dagen. Jeg hadde også kjemisk forrige syklus og har hatt mange av dem. Det er utrolig kjedelig, for man rekker å planlegge en god del og glede seg når det kjennes ut som man er gravid eller får positiv test, før det forsvinner igjen. Jeg har fortsatt et bittelite håp, men ikke så stort siden symptomene var mye sterkere for noen dager siden. Har fortsatt litt symptomer, men det kan som sagt like gjerne være Lutinusbivirkninger.

image.jpg For å gjøre forvirringen komplett, har jeg nå tatt en cb pluss også, og den har sterkere kryss enn igår. Krysset er svakt, men jeg må ikke vri og vende på testen for å se det, ser det når testen ligger flatt under lyset. Får det også med på bilder som jeg kan se på mobilen (det gjorde jeg ikke igår), men av en eller annen grunn vises det ikke når jeg laster inn bildet her. (Kunne altså før tiden gikk ut igår skimte noe på cb plus og vanlig babyplanstrimmel, og fikk strek på A1 (men den ble borte igjen etter 30 min), mens jeg idag fikk svak strek på babyplanstrimmel (men den forsvant igjen etter at tiden gikk ut), negativ A1 og sterkere strek på cb pluss. Antar at det er bittelitt hcg i urinen, siden jeg får svake streker på mange tester, spørsmålet er bare om det er/har vært en kjemisk graviditet... (Er 11 dpo idag og det er 11 dpo jeg vanligvis får de første svake strekene på wondfostrimler når jeg er gravid)

Last edited:
Vis vedlegget 239449 For å gjøre forvirringen komplett, har jeg nå tatt en cb pluss også, og den har sterkere kryss enn igår. Krysset er svakt, men jeg må ikke vri og vende på testen for å se det, ser det når testen ligger flatt under lyset. Får det også med på bilder som jeg kan se på mobilen (det gjorde jeg ikke igår), men av en eller annen grunn vises det ikke når jeg laster inn bildet her. (Kunne altså før tiden gikk ut igår skimte noe på cb plus og vanlig babyplanstrimmel, og fikk strek på A1 (men den ble borte igjen etter 30 min), mens jeg idag fikk svak strek på babyplanstrimmel (men den forsvant igjen etter at tiden gikk ut), negativ A1 og sterkere strek på cb pluss. Antar at det er bittelitt hcg i urinen, siden jeg får svake streker på mange tester, spørsmålet er bare om det er/har vært en kjemisk graviditet...

Vis vedlegget 239449
Krysser fingrene for deg

Back
Topp