Viprøver79
Glad i forumet
9 dager siden sprøyta, og den er helt klart svakere. Alt sterkere er positivt. Spent på testingen i morgen tidlig.
Dagens tester:
Dagens tester:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dager siden sprøyta, og den er helt klart svakere. Alt sterkere er positivt. Spent på testingen i morgen tidlig.
Dagens tester:Vis vedlegget 239238Vis vedlegget 239239
Masse lykke til!9 dager siden sprøyta, og den er helt klart svakere. Alt sterkere er positivt. Spent på testingen i morgen tidlig.
Dagens tester:Vis vedlegget 239238Vis vedlegget 239239

Vis vedlegget 239258 Kveldstest, håper på sterkere i morgen, ti dager siden lille julaften.
Vis vedlegget 239258 Kveldstest, håper på sterkere i morgen, ti dager siden lille julaften.
[emoji173] [emoji294] [emoji256] Den ser veldig lovende ut da[emoji7]Okay..., klarte ikke vente, to timer siden siste toalettbesøk.
Bilde: øverst i går kl 10.00
Nederst i dag kl 10.00
Sterkere, og håpet mitt øker.Vis vedlegget 239275
Håper på positiv for deg snart ❤Vis vedlegget 239258 Kveldstest, håper på sterkere i morgen, ti dager siden lille julaften.
Okay..., klarte ikke vente, to timer siden siste toalettbesøk.
Nederst i dag kl 10.00
Okay..., klarte ikke vente, to timer siden siste toalettbesøk.
Nederst i dag kl 10.00

God jul testetøser
Nå er jeg spent på om flere med meg har testet
Her er det streker, men vanskelig å si om det er ekte eller pregnylstrek. 11 dager siden i dag, 9/10dpo.
Den streken jeg fikk på cb i går må ha vært feil, for den fikk jeg ikke lik hverken i går kveld, eller i dag.
Vis vedlegget 239319 Vis vedlegget 239320 Vis vedlegget 239321
God jul testetøser
Her er det streker, men vanskelig å si om det er ekte eller pregnylstrek. 11 dager siden i dag, 9/10dpo.
Den streken jeg fikk på cb i går må ha vært feil, for den fikk jeg ikke lik hverken i går kveld, eller i dag.
Synes det er litt vanskelig å se med de bildene, særlig de som er litt mørke. Men lurte på om kanskje babyplan var litt sterkere idagGod jul testetøser
Tror ikke det er tidligtestene som er de samme som de gamle wondfo, men vanlig babyplan (wondfo hadde visstnok sensitivitet på 25 selv om jeg erfarte den slo ut langt tidligere)9 dpo og tok en Babyplan tidligtest som var negativ. Ville den mest sannsynlig ha blitt positiv om jeg var gravid? Er ikke så vant med tidligtester, men de gamle wondfo-testene pleide stort sett å slå ut 11 dpo hos meg. Har opplevd antydning (som jeg var usikker på fram til dagen etter) 10 dpo, men også opplevd at Wondfo ikke ble positiv før 13 dpo. Har kun en syklus tidligere prøvd tidligtester og da sammenliknet dem med de gamle wondfo og syntes ikke at tidligtestene da fikk synlig positiv strek raskere enn de gamle Wondfo, så mulig Babyplans tidligtester er omtrent som de gamle Wondfo? Hva er deres erfaring? Isåfall kan jeg ikke vente positiv test hvis jeg er gravid før tidligst i overimorgen (men er tom for Babyplan tidligtester).
Syntes en liten stund at jeg kunne ane noe på den, men det forsvant igjen. Synes dessuten at 3 minutter er altfor kort tid for avlesning av testen. Får jo ikke studert den i alle typer lys og vridd og vendt nok på den og i tillegg tatt bilde. Trenger minst de fem minuttene til gamle vanlige wondfotestene for å ha tid nok...
Tror ikke det er tidligtestene som er de samme som de gamle wondfo, men vanlig babyplan (wondfo hadde visstnok sensitivitet på 25 selv om jeg erfarte den slo ut langt tidligere)
Vil ikke tro håpet er ute enda altså.