Oss testetøser imellom

9 dager siden sprøyta, og den er helt klart svakere. Alt sterkere er positivt. Spent på testingen i morgen tidlig.
Dagens tester:
BE182646-DBE6-4462-80F6-69486CBD9D7D.jpeg
12F4C877-B20F-4F5E-A742-0AEFBF1392ED.jpeg

God morgen, og god lille julaften. Håper det blir mange flotte julegaver i morgen.
Her ser det dårlig ut, har virkelig ikke troa. 10 dager siden sprøyta, 8/9dpo, og svak/negativ test. Gikk nok ikke denne måneden heller, så jeg er forberedt på at jeg ikke får en flott julegave i år.
Bilde: i går øverst, i dag tidlig nederst.
93088635-848F-4F50-ADEB-B794AAFC77F1.jpeg

God jul kjære testetøser :greet008

God jul testetøser:greet008
Nå er jeg spent på om flere med meg har testet:greet025
Her er det streker, men vanskelig å si om det er ekte eller pregnylstrek. 11 dager siden i dag, 9/10dpo.
Den streken jeg fikk på cb i går må ha vært feil, for den fikk jeg ikke lik hverken i går kveld, eller i dag.

2257CD0E-6859-4C80-BE38-1084C252856F.jpeg
A3A5194C-92A7-4605-923D-09817013BD2B.jpeg
93DB7DF3-FAFA-4A8E-8C31-F791D8E6291B.jpeg

Her er det streker, men vanskelig å si om det er ekte eller pregnylstrek. 11 dager siden i dag, 9/10dpo.
Den streken jeg fikk på cb i går må ha vært feil, for den fikk jeg ikke lik hverken i går kveld, eller i dag.

Vis vedlegget 239319 Vis vedlegget 239320 Vis vedlegget 239321

Er så kjedelig når man ikke vet om det er sprøyta eller ekte strek. Har opplevd det to ganger. Umulig å si foreløpig siden det er så tidlig. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet og teste igjen imorgen. :-)

9 dpo og tok en Babyplan tidligtest som var negativ. Ville den mest sannsynlig ha blitt positiv om jeg var gravid? Er ikke så vant med tidligtester, men de gamle wondfo-testene pleide stort sett å slå ut 11 dpo hos meg. Har opplevd antydning (som jeg var usikker på fram til dagen etter) 10 dpo, men også opplevd at Wondfo ikke ble positiv før 13 dpo. Har kun en syklus tidligere prøvd tidligtester og da sammenliknet dem med de gamle wondfo og syntes ikke at tidligtestene da fikk synlig positiv strek raskere enn de gamle Wondfo, så mulig Babyplans tidligtester er omtrent som de gamle Wondfo? Hva er deres erfaring? Isåfall kan jeg ikke vente positiv test hvis jeg er gravid før tidligst i overimorgen (men er tom for Babyplan tidligtester).

Syntes en liten stund at jeg kunne ane noe på den, men det forsvant igjen. Synes dessuten at 3 minutter er altfor kort tid for avlesning av testen. Får jo ikke studert den i alle typer lys og vridd og vendt nok på den og i tillegg tatt bilde. Trenger minst de fem minuttene til gamle vanlige wondfotestene for å ha tid nok...

Vis vedlegget 239319 Vis vedlegget 239320 Vis vedlegget 239321
Synes det er litt vanskelig å se med de bildene, særlig de som er litt mørke. Men lurte på om kanskje babyplan var litt sterkere idag

9 dpo og tok en Babyplan tidligtest som var negativ. Ville den mest sannsynlig ha blitt positiv om jeg var gravid? Er ikke så vant med tidligtester, men de gamle wondfo-testene pleide stort sett å slå ut 11 dpo hos meg. Har opplevd antydning (som jeg var usikker på fram til dagen etter) 10 dpo, men også opplevd at Wondfo ikke ble positiv før 13 dpo. Har kun en syklus tidligere prøvd tidligtester og da sammenliknet dem med de gamle wondfo og syntes ikke at tidligtestene da fikk synlig positiv strek raskere enn de gamle Wondfo, så mulig Babyplans tidligtester er omtrent som de gamle Wondfo? Hva er deres erfaring? Isåfall kan jeg ikke vente positiv test hvis jeg er gravid før tidligst i overimorgen (men er tom for Babyplan tidligtester).

Syntes en liten stund at jeg kunne ane noe på den, men det forsvant igjen. Synes dessuten at 3 minutter er altfor kort tid for avlesning av testen. Får jo ikke studert den i alle typer lys og vridd og vendt nok på den og i tillegg tatt bilde. Trenger minst de fem minuttene til gamle vanlige wondfotestene for å ha tid nok...
Tror ikke det er tidligtestene som er de samme som de gamle wondfo, men vanlig babyplan (wondfo hadde visstnok sensitivitet på 25 selv om jeg erfarte den slo ut langt tidligere)
Vil ikke tro håpet er ute enda altså.

Tror ikke det er tidligtestene som er de samme som de gamle wondfo, men vanlig babyplan (wondfo hadde visstnok sensitivitet på 25 selv om jeg erfarte den slo ut langt tidligere)
Vil ikke tro håpet er ute enda altså.

Takk, håper virkelig at jeg fortsatt kan være gravid. Spiste brie til frokost, som jeg normalt ikke gjør etter eggløsning i prøveperioden, bare fordi jeg ble så skuffet og gav opp, men jeg får prøve å ha troen litt til. :-)

Back
Topp