Oppdatert med bildeNoen som ser hva jeg ser? (Bare beskjært, ikke redigert)
Edit: nytt bilde i dag 21.12. Det første er fra i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdatert med bildeNoen som ser hva jeg ser? (Bare beskjært, ikke redigert)
Nederste har helt klart en strek.Oppdatert med bilde
Nederste har helt klart en strek.
Ser på begge, så sterkere i dag.
Noen som ser hva jeg ser? (Bare beskjært, ikke redigert)
Der er helt klart en strek!Jepp. Men for svak HCG til at CBD ville slå ut i morges...
Var en rar følelse å gå på polet og kjøpe inn til jula. Jaja vi får se om det blir noen glass hvis det går ad dundas
Babystreeek![emoji7]
Der er helt klart en strek!
Har du fått noe legetime?Jeg burde jo glede meg, men hadde TR og er etter mine beregninger CD7 i dag så jeg har jo liten tro på at dette vil gå bra.
Har du fått noe legetime?
Enda tydeligere strek nåNoen som ser hva jeg ser? (Bare beskjært, ikke redigert)
Er det fortsatt håp selv om monitoren viser ikke gravid og jeg er et sted mellom 9-11 dpo? Eller ville den vist gravid?
Hva er vanlig da? Aner ingenting om sensitivitet[emoji85] hvilken sensitivitet har vanlig clearblue?Fortsatt håp. Den har en sensitivitet på 50
Hva er vanlig da? Aner ingenting om sensitivitet[emoji85] hvilken sensitivitet har vanlig clearblue?
Clear blue digital har en sensitivitet på 10 mlmol, da viser den 1-2Hva er vanlig da? Aner ingenting om sensitivitet[emoji85] hvilken sensitivitet har vanlig clearblue?
Du kan ikke stole på at du er gravid bare med en EL-test... De kan jo ha to streker nesten hele syklusen uansett. Ville heller dratt på butikken og kjøpt en g-testHJELP!!!
Om man tar en EL test hvordan blir streken da om man er gravid? Har ikke G test!
Enig.Du kan ikke stole på at du er gravid bare med en EL-test... De kan jo ha to streker nesten hele syklusen uansett. Ville heller dratt på butikken og kjøpt en g-test![]()