Vis vedlegget 239097
Synes nesten den er sterkere i dag. Har gått å ventet på tr i hele dag, pga tidenes tempdropp. Tok denne nå bare fordi jeg skjønner ikke hvorfor tr er forsinket.
Sterkere idag ja[emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 239097
Synes nesten den er sterkere i dag. Har gått å ventet på tr i hele dag, pga tidenes tempdropp. Tok denne nå bare fordi jeg skjønner ikke hvorfor tr er forsinket.
Har periode migrene, så i perioder har jeg ekstremt mye "anfall" og lange perioder uten noe. Men det skal jeg si til legen når/hvis jeg blir gravid.
Kan se en antydning til strekVis vedlegget 239117 Syns selv jeg skimter noe her, altfor tidlig er nok en smule gal. Klarer jo ikke lavær å begynne å teste altfor tidlig![]()

Har og bestilt 40 gtester og en haug med el testet [emoji23]
Ser strek [emoji4]Noen som ser hva jeg ser? (Bare beskjært, ikke redigert)
Hvorfor?Da skjønner jeg ubegripelig lite![]()
Hvorfor?
Jaaaa,Da skjønner man lite ja [emoji14] du får teste i morgen å se om den er sterkere, og da evt få en lege time.Trodde jeg var CD6 pga TR og negative gtester i forkant
Ser noe der jaNoen som ser hva jeg ser? (Bare beskjært, ikke redigert)

Jaaaa,Da skjønner man lite ja [emoji14] du får teste i morgen å se om den er sterkere, og da evt få en lege time.

Ser noe der ja![]()

Masse lykke til!Da får jeg ta meg sammen og holde meg til i morgen tidlig![]()

Såå gøy!! Jeg fiikk 2-3 på mandag!Tre ulike fra ebay, den blå var den jeg først fikk positiv på
Fikk gravid 3+ idag [emoji7]
Yay [emoji7][emoji7]Såå gøy!! Jeg fiikk 2-3 på mandag!![]()
Har og bestilt 40 gtester og en haug med el testet [emoji23]