Oss testetøser imellom

Lett å se da! Mye lettere å se enn mine skyggestreker fra 8 og 9 dpo. Jeg hååååper dette er starten på sterke og fine streker!!
Men jeg bruker jo å få fine streker rundt 12-13dpo, dette er jo i seneste laget. Det er avgjørende om strekene blir sterkere.

Er det bare ønsketenkning eller er det en ultrasvak strek på denne? Er cb tidligtest og det skal være en loddrett strek i det store feltet hvis den er positiv. Bildet er tatt rett før ti minutters-fristen for avlesning utløper. Ser dere noe?

Vis vedlegget 239017

Jeg hadde sterkere strek en den der, og det var skygge for min del.. dårlige tester :( men håper den stemmer for deg <3

Klarer jo ikke å slutte å teste... ny digital i morgen (vil gjerne se både gravid 2-3 og 3+[emoji56])
Men det jeg ville vise var ulikheter i fargestoff!
6f157bfaf20649de7c87be8504a0c89f.jpg

Alle tatt på samme urin, hvor den mørkeste ble dyppet sist.

Da er testing begynt. Synes jeg ser en anelse til strek, men kan være jeg ikke er våken nok :dead:

Vedlegg

• 20171219_064731.jpg
    20171219_064731.jpg
    832,5 KB · Visninger: 196
Ser den også i negativ :)
Men idag fikk jeg migrene, og måtte ta migrene medisin, så om det nå var noe der så forsvinner det vell nå.

Vedlegg

• Negative Image_1513673285249.jpg
    Negative Image_1513673285249.jpg
    589,2 KB · Visninger: 167
Da trenger du ikke bekymre deg for skader fra de. Det er det triptanproduktet som anses som mest trygt å bruke i svangerskap.
(hilsen apotekansatt med migrene)
Så bra :) rart jeg ikke får lov av legen å ta de når jeg gravid...

e5d3294f403bfec1aa3b6179697435b0.heic

9 dpo, og antydning til noe. Siste av disse tøysetestene som gir skyggestreker :) Skal drøye den et par dager nå.. første gangen jeg føler kroppen er veldig annerledes, men det kan være pga wild yam’en også [emoji4]

20171219_173943.jpg

Synes nesten den er sterkere i dag. Har gått å ventet på tr i hele dag, pga tidenes tempdropp. Tok denne nå bare fordi jeg skjønner ikke hvorfor tr er forsinket.

Den ER sterkere i dag! La den bli enda sterkere i morgen, og bli til en stayer-spire!! [emoji7]
Sjokk, fatter ikke en dritt. Kroppen min er virkelig ikke a4[emoji23] jaja prøver å holde hodet kaldt, gi det en dag om gangen så ser vi. Min kjære kan når skånes for denne berg og dalbanen noen dager. Og heller få en ekstra fin julegave om den holder seg til den dagen. Lege og hcg i morgen om alt holder seg på plass og steken synes ennda.

Last edited:
Back
Topp