Gleder meg veldig på dine vegne [emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk, snille du! [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg veldig på dine vegne [emoji173]️[emoji173]️
Åååå! Ul bilder! <3 Det kommer til å blinke som bare pokkern!Jada, kanskje etter tirsdag, hvis det blinker på ultralyd... [emoji6]
Ser noe, men disse testene er kjent for å gi skygge strek, så vill prøvd en annen type test.Hei. Dette er første posten min her. lurer på om dere kan se noe på denne testen?. Jeg synes jeg så en skyggestrek. Gikk vel ikke denne gangen. 11 dpo.
Klarer ikke se noe dessverre.Hei. Dette er første posten min her. lurer på om dere kan se noe på denne testen?. Jeg synes jeg så en skyggestrek. Gikk vel ikke denne gangen. 11 dpo.
Som Eskimonika skriver er det fult mulig med negativ test i 11dpo (prøver å tenke det selv, da jeg er 11dpo i dag og bare skyggestrek).Hei. Dette er første posten min her. lurer på om dere kan se noe på denne testen?. Jeg synes jeg så en skyggestrek. Gikk vel ikke denne gangen. 11 dpo.
Lett å glemme at 11 dpo også egentlig er tidlig. spesielt her inne hvor vi tester i hytt og gevær og knapt nok rekker ha EL engang først...Som Eskimonika skriver er det fult mulig med negativ test i 11dpo (prøver å tenke det selv, da jeg er 11dpo i dag og bare skyggestrek).
Disse testene er desverre kjent for skyggestrek.
Men som trøst legger jeg ved denne igjen som en påminnelse til oss begge om det er fullt mulig med fine streker senere i dpo land.
Vis vedlegget 238923
Kan kanskje gå an å starte testingen til mandag. Med sensitive/tidlig-testerheihei allejeg ble insiminert lørdag og nødaggregat i forrige uke
når begynner dere å teste?
har så absolutt ingen tro på at det klaffer på første forsøk, men håpet er der virkelig
tror å jeg innbiller meg tingøm i puppene og brystvortene, vondt på venstre side nederst i magen. lukter ting som ingen andre lukter, som ar mandarin lukter kloakk god parfymelukt i stua å sånt![]()
jeg vil virkelig ar dette skal klaffe![]()
![]()
Så rart om det bare er denne trådenJeg får ikke lastet opp bilder i denne tråden her, utrolig irriterende
Så rart om det bare er denne tråden
tørr ikke helt å teste hellerKan kanskje gå an å starte testingen til mandag. Med sensitive/tidlig-tester
Lykke til.

Man lærer aldriTestetrangen melder sin ankomst, 3 dpo,[emoji23] blir noen lange dager fram til man faktisk kan teste...
Streken er sterkere denne gangen enn på samme tid sist. Håper det er positivt
Blir ikke mer testing før lille julaften.
3 dager siden sprøyta i dag
Tiden går saaaaakte
Vis vedlegget 238951
Det var vel kort syklus[emoji85]Syklus på 20 dager denne gangen og ble ingen julegave. Da starter vi på nytt
Nå skal det gå!!![emoji173]️[emoji173]️