Oss testetøser imellom

Hei. Dette er første posten min her. lurer på om dere kan se noe på denne testen?. Jeg synes jeg så en skyggestrek. Gikk vel ikke denne gangen. 11 dpo.

Vedlegg

• 25435369_10214772744703004_451197984_o.jpg
    25435369_10214772744703004_451197984_o.jpg
    159,8 KB · Visninger: 220
Hei. Dette er første posten min her. lurer på om dere kan se noe på denne testen?. Jeg synes jeg så en skyggestrek. Gikk vel ikke denne gangen. 11 dpo.
Ser noe, men disse testene er kjent for å gi skygge strek, så vill prøvd en annen type test.

Klarer ikke se noe dessverre.
Fullt mulig å være gravid og få negativ test 11 dpo.

Som Eskimonika skriver er det fult mulig med negativ test i 11dpo (prøver å tenke det selv, da jeg er 11dpo i dag og bare skyggestrek).
Disse testene er desverre kjent for skyggestrek.
Men som trøst legger jeg ved denne igjen som en påminnelse til oss begge om det er fullt mulig med fine streker senere i dpo land.
Screenshot_20171216-143920.png

Som Eskimonika skriver er det fult mulig med negativ test i 11dpo (prøver å tenke det selv, da jeg er 11dpo i dag og bare skyggestrek).
Disse testene er desverre kjent for skyggestrek.
Men som trøst legger jeg ved denne igjen som en påminnelse til oss begge om det er fullt mulig med fine streker senere i dpo land.
Vis vedlegget 238923
Lett å glemme at 11 dpo også egentlig er tidlig. spesielt her inne hvor vi tester i hytt og gevær og knapt nok rekker ha EL engang først...

heihei alle :) jeg ble insiminert lørdag og nødaggregat i forrige uke :) når begynner dere å teste? :)
har så absolutt ingen tro på at det klaffer på første forsøk, men håpet er der virkelig :p
tror å jeg innbiller meg ting
emoji23.png
øm i puppene og brystvortene, vondt på venstre side nederst i magen. lukter ting som ingen andre lukter, som ar mandarin lukter kloakk god parfymelukt i stua å sånt :p
jeg vil virkelig ar dette skal klaffe
emoji56.png
emoji56.png

Jeg får ikke lastet opp bilder i denne tråden her, utrolig irriterende

heihei alle :) jeg ble insiminert lørdag og nødaggregat i forrige uke :) når begynner dere å teste? :)
har så absolutt ingen tro på at det klaffer på første forsøk, men håpet er der virkelig :p
tror å jeg innbiller meg ting
emoji23.png
øm i puppene og brystvortene, vondt på venstre side nederst i magen. lukter ting som ingen andre lukter, som ar mandarin lukter kloakk god parfymelukt i stua å sånt :p
jeg vil virkelig ar dette skal klaffe
emoji56.png
emoji56.png
Kan kanskje gå an å starte testingen til mandag. Med sensitive/tidlig-tester
Lykke til.

Testetrangen melder sin ankomst, 3 dpo,[emoji23] blir noen lange dager fram til man faktisk kan teste...

Back
Topp