Oss testetøser imellom

Ser dere forskjell på disse to? Jeg ser di bedre i virkeligheten enn på bilde[emoji28]
fd88e461febee963b22587024a05b541.jpg
Jeg ser dessverre ikke noe[emoji85]
 
Jeg ser dessverre ikke noe[emoji85]
Hehe, d går helt fint - vises jo mye bedre i virkeligheten [emoji6] i morgen tidlig skal jeg ta ny test og siden disse er tatt på dagen og på to timers urin (om jeg kan kalle det det?[emoji848][emoji23]) nesten ei uke før ikm,så jeg forventa ikke å se noe som helst[emoji85]
 
Fikk resept på Femar i dag , som er letrozol . Noen som har prøvd det å at det klaffet ?? Skal man teste for EL når man tar de bare for å være sikker ?
Jeg skal begynne på de om noen dager og gynekologen min sa at da skal el komme på ca dag 14 også må jeg ta blodprøve på dag 21 for å se at kuren har funket :)
 
Er det noen av dere som har erfaring med å kjøpe test via feks. Ebay? Tenkte da på clearblue siden det andre som finnes der ikke har noe som helst kjennskap til :p:p Tenkte siden da får man jo flere testere på en gang en att man må kjøpe en og en i samme tid. Har jo funnet andre sider som jeg har blitt tipset om, vil bare sjekke andre sider det eventuelt kan handles via :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Er clearblue med kryss like kjent for skygger som den tidlige clearblue testen? Har selvsagt reist på ferie og glemte toalettmappen jeg hadde lagd klar med tester og urinprøveglass. Denne tok jeg før jeg reiste. Bildene er tatt etter tiden testen skulle leses av men var strek innenfor tiden også. Dog svakere PART_1531525724914.jpg PART_1531525728919.jpg
 
Skimter så vidt en strek i dag,så er nok ingenting når den ikke har blitt sterkere på to dager og det ble tatt på morgenurin [emoji849]
 
Back
Topp