Oss testetøser imellom

Dersom man tar en clearblue digital eggløsningstest og den er negativ. Kan det regnes som man ikke er gravid da? :anyoneNoen som vil forklare meg hvordan dette funker? Tok en clearblue graviditetstest som jeg ser et svaaakt kryss på, dog sterkere en i går. I samme urin tok jeg en clearblue digital eggløsningstest som var så negativ som man kan få den. Har hørt at man skal få positiv eggløsningstest dersom man er gravid? :arghh:
 
Fikk resept på Femar i dag , som er letrozol . Noen som har prøvd det å at det klaffet ?? Skal man teste for EL når man tar de bare for å være sikker ?

Ja man skal teste for el når man tar de[emoji846] jeg var også på sjekk for å se om det var noen follikler som modnet ordentlig[emoji846] fikk utslag på el CD 18/19 men desverre kom tanta i dag så klaffet ikke denne runden men er bare 1 så håper på klaff senere
 
Dersom man tar en clearblue digital eggløsningstest og den er negativ. Kan det regnes som man ikke er gravid da? :anyoneNoen som vil forklare meg hvordan dette funker? Tok en clearblue graviditetstest som jeg ser et svaaakt kryss på, dog sterkere en i går. I samme urin tok jeg en clearblue digital eggløsningstest som var så negativ som man kan få den. Har hørt at man skal få positiv eggløsningstest dersom man er gravid? :arghh:

Eggløsningstester er mindre følsomme enn mange graviditetstester. De er ment å bli positive ved høy LH stigning som skjer rundt eggløsning. Noen har normalt høyere LH enn andre til enhver tid slik at testene ikke kan være for følsomme for da vil man få falsk positiv test. Akkurat hvor følsomme de er vet jeg ikke, men dersom du er veldig tidlig gravid vil den trolig ikke slå ut enda. Clearblue sin eggløsningstest er en av de mindre følsomme. Og noen type clearblue graviditetstester er veldig følsomme og har en sensitivitet på 10.

EL-tester blir positive ved en graviditet fordi testen ikke klarer å skille mellom hcg og LH pga. deres tilnærmet identisk struktur. Man skal ikke bruke eggløsningstester for å teste for graviditet. Da skal man bruke graviditetstester. Så test igjen i morgen på morgenurin!

Lykke til! [emoji4]
 
Ser dere forskjell på disse to? Jeg ser di bedre i virkeligheten enn på bilde[emoji28]
fd88e461febee963b22587024a05b541.jpg
 
Jeg ser fremgang :wideyed:
Det er det jeg også gjør skjønner du[emoji15] men jeg forholder meg rolig frem til IKM[emoji28] skal ta ny på morgenurin i morgen, må kjøpe ny cb early i dag[emoji87] disse testene er forresten tatt på midt på dagen,to timer etter sist dotur også[emoji33] IKM onsdag eller torsdag neste uke [emoji4]
 
Det er det jeg også gjør skjønner du[emoji15] men jeg forholder meg rolig frem til IKM[emoji28] skal ta ny på morgenurin i morgen, må kjøpe ny cb early i dag[emoji87] disse testene er forresten tatt på midt på dagen,to timer etter sist dotur også[emoji33] IKM onsdag eller torsdag neste uke [emoji4]
Det er bare og håpe den blir sterkere i morgon :)
 
Back
Topp