Oss testetøser imellom

Da har jeg fått tester i posten i dag :D Er de som heter early. Kommer opp en strek der å men syns de er veldig svak.
 

Vedlegg

  • IMG_20180328_3.png
    IMG_20180328_3.png
    398,3 KB · Visninger: 167
Jeg ser og din er mye sterkere nå[emoji4][emoji106] er nok babystrek [emoji8]

Syns du? Syns de er så svak jeg men tror ikke jeg er mer enn 9/10 dpo. Litt usikker. Kan også være 11 dpo. Tror kanskje EL var 18 mars.
Blir spennende å se hvordan den er i morgen. Har litt murringer i magen så føler mensen kommer hele tiden.
 
Så gøy at du ser streken.

Syns din CB var så tydelig jeg. Tok du strimmel nå? Sånn tidlig strimmel?

Ja det er en tydelig strek på den, men fikk bare skyggestrek uten farge på A1 test i dag og ingen strek på babyplan tidlig strimmel. Så jeg tror dessverre at Clearblue strekene mine er skyggestreker[emoji53]
 
Syns du? Syns de er så svak jeg men tror ikke jeg er mer enn 9/10 dpo. Litt usikker. Kan også være 11 dpo. Tror kanskje EL var 18 mars.
Blir spennende å se hvordan den er i morgen. Har litt murringer i magen så føler mensen kommer hele tiden.

Jeg er ganske sikker på du er gravid[emoji6] aldri fått sånne i dpo land[emoji12] sjukt spent på om skyggestrekene mine blir sterkere utover i dpo land eller om de bare forblir skygge [emoji849]
 
Nesten umulig å få skyggestreken på A1 testen frem på mobilbilde så spørs om dere ser noe skyggestrek overhodet? Tok denne samtidig som clearbluetesten.
IMG_0389.jpg
 
Ja det er en tydelig strek på den, men fikk bare skyggestrek uten farge på A1 test i dag og ingen strek på babyplan tidlig strimmel. Så jeg tror dessverre at Clearblue strekene mine er skyggestreker[emoji53]
Babyplan tidligtester synes jeg gir veldig sent farge. Så de liker jeg ikke. Fortsett med Clearblue og se om den blir sterkere ☺️
 
Back
Topp