Oss testetøser imellom

Ikke bra. Har mistet litt troen på clearblue etter man leser om alle som får falske streker.
Typisk at man ikke har flere slike billig strimler igjen. Håper de kommer i dag ellers må jeg vente til etter påske, det er krise :p

Da hadde jeg dratt på apoteket[emoji85][emoji85]
 
Er det noen som ser noe på disse......?
Eller er det bare hodet mitt som lurer meg?
 

Vedlegg

  • bilde1.jpg
    bilde1.jpg
    38 KB · Visninger: 164
  • bilde2.jpg
    bilde2.jpg
    35,2 KB · Visninger: 159
Har leitet etter en sted å legge ut skyggestrekene mine så på veien la jeg de ut på feil plass her inne[emoji85] Legger ved bilder av skyggestreken min i dag. Har hørt at Clearblue har en tendens til skyggestreker men synes jeg skimter litt svak blåfarge i dag selv om jeg ikke helt har troen etter 9 år...
IMG_0388.JPG

Vis vedlegget 250661
 
Har leitet etter en sted å legge ut skyggestrekene mine så på veien la jeg de ut på feil plass her inne[emoji85] Legger ved bilder av skyggestreken min i dag. Har hørt at Clearblue har en tendens til skyggestreker men synes jeg skimter litt svak blåfarge i dag selv om jeg ikke helt har troen etter 9 år... Vis vedlegget 250658
Vis vedlegget 250661

Fått flere slike skygger. Jeg bruker ikke disse testene lenger
 
Har leitet etter en sted å legge ut skyggestrekene mine så på veien la jeg de ut på feil plass her inne[emoji85] Legger ved bilder av skyggestreken min i dag. Har hørt at Clearblue har en tendens til skyggestreker men synes jeg skimter litt svak blåfarge i dag selv om jeg ikke helt har troen etter 9 år... Vis vedlegget 250658
Vis vedlegget 250661
Vanskelig med disse testene, men akkurat denne har jeg liksom litt troa på! Synes den ser bred og blå ut jeg!
 
Har leitet etter en sted å legge ut skyggestrekene mine så på veien la jeg de ut på feil plass her inne[emoji85] Legger ved bilder av skyggestreken min i dag. Har hørt at Clearblue har en tendens til skyggestreker men synes jeg skimter litt svak blåfarge i dag selv om jeg ikke helt har troen etter 9 år... Vis vedlegget 250658
Vis vedlegget 250661

Ligner litt på min test det der..
 
Back
Topp