Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg kan skimte noe på begge to??![]()
Jeg også, men har fått skygger hver dag siden 6dpo så forsøker å holde håpet litt nede for ikke å gå på en smellJeg og![]()
Tenker å teste hver dag frem til Ikm, så får bare smøre meg med tålmodighet og pittelitt optimisme 
Gratulerer!Streken tidligere i dag og igår var visst ikke skyggestrekerNå håper vi spiren sitter helt til oktober
![]()

Tusen takk!Gratulerer!![]()

Noen som har brukt disse? Er de ok? Mye skygger?![]()
Okei, kanskje jeg skulle kjøpt en pakke i morgen. Har bare kina onestep og noen få babyplan igjenJeg har prøvd fire av de testene, fått skyggestrek på én. Men de andre var negativ
synd at vi ikke har andre apotek her i byen en Apotek1, synes de er dyre og har dårlig utvalg...Fått to rosa streker på disse testene, i dag og i gårNoen som har brukt disse? Er de ok? Mye skygger?![]()
Vet ikke om de er kjent for skygge, jeg har god erfaring med de.Noen som har brukt disse? Er de ok? Mye skygger?![]()
Tror nok ikke du er alene om detHerregud, bare jeg som er dum og vipper testen i alle kanter og myser mot et lys for og se om jeg kan skimte ekstrem, klarte selvfølgelig og skimte en ultra svak strek i natt. ( kun synlig for mitt øye og ikke for kamera)
Må le godt av meg selv, men Gud så spennende det er og og i disse test dagene. 7 dpo idag så fortsatt tidlig.
Flere som glaner lenge og grundige på disse testene?
Jeg vrir og vender og myser og tyder noe fryktelig Kan se noe på den første... trudde tempinha bare var ved eggløsning? Helt ny i dette så vil jeg gjerne vite.Ser dere noe? Mest sannsynlig skygge (fått det på disse før). 9dpo, men tempen gjorde et hopp etter en dipp i går - greide ikke la være å teste![]()
Kan se noe på den første... trudde tempinha bare var ved eggløsning? Helt ny i dette så vil jeg gjerne vite.
Skygge? Ikke fått negativ test av denne typen før, så vet ikke helt hvor hvite de er da![]()
Dette har jeg troa på!