Oss testetøser imellom

2D868EBE-D724-4A5C-B742-1120FD555C36.jpeg
dagens tester, 11 dpo. Ser mer lovende ut denne gangen. Prøvde en el i samme urin bare for å se hvordan det ble...:)
 
Har ikke testet etter el denne måneden men ifølge Flo ikm om to dager og har syklus på 28 dager vanligvis! Er på CD 27 i dag å tok en test. Denne er jo for svak men el kan ha vært senere denne gangen etter sa i desember så! Noen tanker?
 

Vedlegg

  • 9C6DE450-ED82-482A-9B5C-B7D799C8E56D.jpeg
    9C6DE450-ED82-482A-9B5C-B7D799C8E56D.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 130
Tjææ hva skal jeg si... røk jo på et par tester i går da. Og en idag. Og de ALLE har skyggestreker... dette er mine første skyggestreker EVER!:wideyed: Kjenner jeg ble litt surken av det da... DPO 6 idag, så er jo aaaalt for tidlig til å kunne være noe annet. Men dårlig gjort fordeom! :shifty:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    15,3 KB · Visninger: 137
Har ikke testet etter el denne måneden men ifølge Flo ikm om to dager og har syklus på 28 dager vanligvis! Er på CD 27 i dag å tok en test. Denne er jo for svak men el kan ha vært senere denne gangen etter sa i desember så! Noen tanker?
Ser jo lovende ut da! Er streken farget eller grå? Vilken test er det? Noen er jo desverre kjent for skygger.
 
Noen som har fått så tydelige skyggestreker før uten å være gravid?☺️
 

Vedlegg

  • C98B6D63-DCDF-4BBB-8426-3013E39A2262.jpeg
    C98B6D63-DCDF-4BBB-8426-3013E39A2262.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 153
Ser jo lovende ut da! Er streken farget eller grå? Vilken test er det? Noen er jo desverre kjent for skygger.
Det er RFSU :) jeg har ikke fått skygge på de før! Streken ser rosa ut :) men veldig svak! Tar en til i morgen tidlig å ser da:) håper håper :)
 
Tjææ hva skal jeg si... røk jo på et par tester i går da. Og en idag. Og de ALLE har skyggestreker... dette er mine første skyggestreker EVER!:wideyed: Kjenner jeg ble litt surken av det da... DPO 6 idag, så er jo aaaalt for tidlig til å kunne være noe annet. Men dårlig gjort fordeom! :shifty:
Fortsatt veldig tidlig da! :) men er det one step tester så er de veldig kjent for skygger! :(
 
Kan dere hjelp meg å tyde denne testen? I går, 10 dpo fikk jeg en blendahvit test fra Normal, jeg stirret og myset i alle vinkler, men like blenda!
I dag, 11 dpo kan jeg derimot skimte en antydning til strek! Gjør dere?
 

Vedlegg

  • 20200129_080105.jpg
    20200129_080105.jpg
    11,6 KB · Visninger: 128
Altså..nå har jeg kommet meg til 8dpo, uten så mye som å åpne skuffen med graviditetstester. Det er jo rekord:hilarious: Når starter dere? Jeg har pleid å få positiv test 9dpo, så i morgen ryker nok første testen :p
 
Altså..nå har jeg kommet meg til 8dpo, uten så mye som å åpne skuffen med graviditetstester. Det er jo rekord:hilarious: Når starter dere? Jeg har pleid å få positiv test 9dpo, så i morgen ryker nok første testen :p

Tok første i dag, 9 dpo, ikke overraskende heeeelt blenda :hilarious:
 
Back
Topp