Oss reductil eller Xenical brukere

Jeg har gått på reductil en uke idag....men merker ikke noe (tror jeg).
Men det er kanskje tidlig...????? Er ikke noe flink til å spise jevnt
og lite utover dagen - men gjør jeg det hjelper det kanskje mere????
Ser på deres resultater...må jeg bare si WOW.....noen som har
gått ned så mye på kort tid.
Er dere flinke til å trene ved siden av også?
 
jeg gikk på reductil før fødselen... tok av 16.8 kilo på under 3 mnd.. noe som egentlig gikk litt for fort.....(men jeg trente mye da)
 
under fødselen kom disse kilonen epå igjen.. 17...
 
så nå er det på an igjen med reductil... begynnte i går
 
Jeg og melder meg inn her.
Tok første tabletten i dag[:D]

Spent på hvordn de virker på meg...
 
Har begynt jeg og nå. Gått på de i 4 dager. Nå skal ikke jeg ned noe særlig bare holde meg stabil. Men 5 kg hadde jeg jo satt pris på da[:)]
Jeg tror egentlig jeg spiser for dårlig om dagen. men det blir jo spennende å se
 
Da var jeg sluttet på reductil. Har ikke gått opp heldigvis. Kommer til å begynne på de igjen, for nå sluttet de å virke. Fikk tilbake matlysten og snop ble plutselig godt det også. Har meg en pause nå, og så begynner jeg påan igjen om noen uker. Vet ikke om det vil hjelpe, men jeg håper. Har ca 5 kg til jeg vil ned, og hadde vert greit å bli kvitt de, men ingen krise om det ikke funker. Må blir flinkere til å trene også....[&:]
 
Må bare si at dere har gjort det flott jenter!! Utrolig bra resultat. Til dere som nett er begynt; Stå på!! Det ordner seg alltid for snille piker vet dere[:D]
 
ORIGINAL: Lois Lane

Da var jeg sluttet på reductil. Har ikke gått opp heldigvis. Kommer til å begynne på de igjen, for nå sluttet de å virke. Fikk tilbake matlysten og snop ble plutselig godt det også. Har meg en pause nå, og så begynner jeg påan igjen om noen uker. Vet ikke om det vil hjelpe, men jeg håper. Har ca 5 kg til jeg vil ned, og hadde vert greit å bli kvitt de, men ingen krise om det ikke funker. Må blir flinkere til å trene også....[&:]

Må bare si at dere har gjort det flott jenter!! Utrolig bra resultat. Til dere som nett er begynt; Stå på!! Det ordner seg alltid for snille piker vet dere[:D]


Fikk samme problemet her også, og etter 4 ukers opphold med 14 dager i syden la jeg på meg ganske masse, men utrolig nok så forsvant det
når jeg begynte på pillene igjen. -3 kg på 1 uke nå. [:D] Håper ikke det stagnerer igjen...[8|]
 
ORIGINAL: ~Tigerlilly~

ORIGINAL: Lois Lane

Da var jeg sluttet på reductil. Har ikke gått opp heldigvis. Kommer til å begynne på de igjen, for nå sluttet de å virke. Fikk tilbake matlysten og snop ble plutselig godt det også. Har meg en pause nå, og så begynner jeg påan igjen om noen uker. Vet ikke om det vil hjelpe, men jeg håper. Har ca 5 kg til jeg vil ned, og hadde vert greit å bli kvitt de, men ingen krise om det ikke funker. Må blir flinkere til å trene også....[&:]

Må bare si at dere har gjort det flott jenter!! Utrolig bra resultat. Til dere som nett er begynt; Stå på!! Det ordner seg alltid for snille piker vet dere[:D]


Fikk samme problemet her også, og etter 4 ukers opphold med 14 dager i syden la jeg på meg ganske masse, men utrolig nok så forsvant det
når jeg begynte på pillene igjen. -3 kg på 1 uke nå. [:D] Håper ikke det stagnerer igjen...[8|]

Håper det funker for meg også. Hadde vert så utrolig deilig å kvitte seg med de siste kg.
 
Lykke til i alle fall[:D]
 
Takk takk! [:D] Syns ikke de funker sånn kjempebra, men jeg spiser jo mye mindre enn før.
Spiser mest for næringens sin skyld, når jeg begynner å kjenne at kroppen trenger mat.
Men noen dager har jeg lyst på alt mulig, akkurat som vanlig...
 
hmm, har lurt litt på å prøve disse..
hva koster reductil?
har en BMI på 32....
er lei av å være i denne kroppen >.<
men tror jeg må bytte fastlege før jeg bestiller time til legen.
dama jeg har er helt idiot!! [:@]
 
Har du en bmi på 32? Det sier jo alt om at bmi er noe tøv da! Herregud! Du lider jo ikke av fedme!!!
Svadasystem hele greia!!! [:'(][&:]

Det koster 580 ca for 10mg a 28 stk og 680 ca for 15 mg a 28 stk. Husker ikke akkurat prisen, men noe i den duren. :)
 
Hihi, 11 piller/dager og -4,4 kg. [:D] Håper enda at det ikke stopper opp![&:]
 
har bestilt meg time til legen nå, er veldig spent.
har time i torsdag nest euke så da spørs det da, om han mener jeg kan få det el ikke.
er en ung lege, søstra mi har han og hun har legeskrekk men er fornøyd med han, så da er han sikkert flink. :)
Håper bare han ikke sier slik som til hu ene "kutt ut brød" wtf liksom!?

Jeg har prøvd å slanke meg før, men det går bare ikke.. [:(]
så håper disse kan hjelpe meg...
Alltid vært litt større da, har stor benbyggning, så jeg er såpass realistisk at jeg skjønner at jeg ikke kommer til å bli en slik superslank sak ;)
 
Det er bra at du er realistisk, det tror jeg hjelper når du skal spørre etter reductil.
Hvis de mistenker at du bare er desperat så tror jeg de er kjappe til å nekte. Det går nok bra skal du se!
Tror nok kanskje din kjære hadde hatt godt av et sunt kosthold... Ikke for å bli tynnere[&:], men før spiste han jo bare potetgull, drakk cola og kaffe...
Er nok ikke bra uannsett om man ikke legger på seg av det. Er jo andre ting i kroppen som kan bli skadet også.
Regner med det er bedre nå når han har deg til å holde han i øra??? hihi[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: ~Tigerlilly~

Det er bra at du er realistisk, det tror jeg hjelper når du skal spørre etter reductil.
Hvis de mistenker at du bare er desperat så tror jeg de er kjappe til å nekte. Det går nok bra skal du se!
Tror nok kanskje din kjære hadde hatt godt av et sunt kosthold... Ikke for å bli tynnere[&:], men før spiste han jo bare potetgull, drakk cola og kaffe...
Er nok ikke bra uannsett om man ikke legger på seg av det. Er jo andre ting i kroppen som kan bli skadet også.
Regner med det er bedre nå når han har deg til å holde han i øra??? hihi[:D][:D][:D]


drakk han der cola???? han hater cola over alt på jord jo...

nei, han er flink han, flinkere enn meg :P
liker fiskmiddag osv.
kan holde seg unna alt av usunt til helga..
for meg har jeg blitt sammen med en skikkelig sunn en :P
BF var ille..
han ville helle spise en 13 kroners lasagne fra Euroshopper enn å prøve noe nytt jeg lagde..
fikk aldri høre at nope var godt, alt var "greit".
fikk t.o.m høre "hva iallverden er DETTE?!" [:(]

men så kom sambo inn i bildet, og han er så flink [:)]

så han broren din skal bare ha skryt ;)
 
Men er det ikke ganske normalt at vekttapet stopper opp litt innimellom siden kroppen på en måte går i forsvarsposisjon?
 
For sånn jeg har fått inntrykk av så har dere som pillene sluttet å funke på gått ganske fort ned, og da vil jo naturlig kroppen forsvare seg selv med å tviholde på fettet.

Stemmer det at dere som de sluttet å funke på gikk fort ned i vekt eller?
For jeg går sakte men stabilt nedover og har gått på pillene i snart 6 uker.
 
Jo det stemmer Nahemah, men jeg mener ikke at vekttapet stopper, men pillene slutter å virke som de skal.
Jeg blir sulten og får lyst på alt mulig. Og da er det jo liten vits å ta dem.[:D]
 
ORIGINAL: Ranchi82

ORIGINAL: ~Tigerlilly~

Det er bra at du er realistisk, det tror jeg hjelper når du skal spørre etter reductil.
Hvis de mistenker at du bare er desperat så tror jeg de er kjappe til å nekte. Det går nok bra skal du se!
Tror nok kanskje din kjære hadde hatt godt av et sunt kosthold... Ikke for å bli tynnere[&:], men før spiste han jo bare potetgull, drakk cola og kaffe...
Er nok ikke bra uannsett om man ikke legger på seg av det. Er jo andre ting i kroppen som kan bli skadet også.
Regner med det er bedre nå når han har deg til å holde han i øra??? hihi[:D][:D][:D]


drakk han der cola???? han hater cola over alt på jord jo...

nei, han er flink han, flinkere enn meg :P
liker fiskmiddag osv.
kan holde seg unna alt av usunt til helga..
for meg har jeg blitt sammen med en skikkelig sunn en :P
BF var ille..
han ville helle spise en 13 kroners lasagne fra Euroshopper enn å prøve noe nytt jeg lagde..
fikk aldri høre at nope var godt, alt var "greit".
fikk t.o.m høre "hva iallverden er DETTE?!" [:(]

men så kom sambo inn i bildet, og han er så flink [:)]

så han broren din skal bare ha skryt ;)


Nja, kanskje ikke cola, men brus og kaffe ihvertfall. [:D]
Han liker sunn mat ja, det skal han ha, han trengte vel bare noen til å lage den! hihi[:D][:D]
Jeg haaaater sånn lørdagsmat! Uffe.... Fiskeboller og fiskegrateng ooooog laks, ja mmm, nammenam! Beste jeg vet!![:D][:D][:D]
Derfor spiser jeg faktisk mindre når jeg spiser usunn mat, utrolig nok[&:][:D]
 
Jeg begynnt på reductil igjend etter 2 mnd, begynnte for en uke siden men har fremdeles masse mat lyst[&:]  sist gang jeg gjikk på dei hadde jeg ikke det.-... å gjikk ned masse, men no virker det som det er full stopp.. er det flere som har det slik`???`?
 
Det er ikke alle reductil fungerer på. Bare 60% faktisk.. Mye sitter mellom øya også...
Første gangen jeg tok reductil kjente jeg kun bivirkningene. Gikk ned etter at jeg sluttet, så bestemte meg for å prøve igjen Kanskje det var reductilen som plutselig begynte å fungere..[8|]. Tok første pilla i dag. 
 
Men ikke glem å bevege på dere og drikke masse vann, da. Det er halve effekten
 
Hei første dagen min her på babyverden, har begynnt så smått planlegge en ny baby med min kjære, men må ned en del i vekt først føler jeg.
Jeg begynnte på Reductil 9/4 i år, og har siden oppstart gått ned 15kg, har 15kg igjen til jeg er fornøyd. Jeg hadde ikke trent en dag på 7mnd før jeg begynnte på pillene, 5 timer etter første pille var tatt var jeg så hyper at jeg måtte ut og gå, gikk og gikk i 2timer, etter det har formen bare blitt bedre og bedre, nå trener jeg aktivt på Elixia 5 dager i uka, alt fra sykkel, styrke og danse timer. Dette hadde jeg ikke trodd på om noen hadde fortallt meg det i fjor, at jeg skulle få det slik.
Hadde et par uker i ferien hvor jeg ikke tok pillene, og vekten gikk videre ned likevel, jeg håper jeg kommer til å få fortsette på pillene til jeg er i mål, men får jeg ikke, får jeg ikke hysterisk anfall, jeg veit jeg klarer det uten de nå, må bare trene og fortsette med kosten slik som jeg gjør nå.
 
Back
Topp