Oss reductil eller Xenical brukere

Det er jo ett kjempe resultat!!!!
 
Er litt snurt eg..[:)]
Har tatt dei siden mandag no. og eg kjenner ikkje ein ting forskjell..
Like svulten heile tida.. [:'(][:)]
 
Fekk dåke "virkning" med eingang??
 
ORIGINAL: Lilly

Er litt snurt eg..[:)]
Har tatt dei siden mandag no. og eg kjenner ikkje ein ting forskjell..
Like svulten heile tida.. [:'(][:)]

Fekk dåke "virkning" med eingang??


jeg syntes heller ikke at jeg kjente noen forskjell, men når jeg tenkte etter så hadde jeg spist adskillig mindre enn det jeg gjorde før jeg starter på reductil.
Har tatt av litt over 3 kg på ei uke.
Kanskje om du også tenker etter å sammenligner hva du spiste før og nå at du spiser litt mindre?
Jeg får like ofte lyst på mat, men det skal ikke så mye til før jeg blir mett.
Merker mer nå enn til å begynne med at ting ikke smaker så godt .
Vær tålmodig og vent til du skal veie deg, så går det nok rette veien skal du se:) Lykke til!
 
ORIGINAL: Mrs J.

Ja,jeg vet[:D]
Bare 7,3 kg igjen nå[8D]
 
Hvor mye har du tatt av nå?

 
 
Jeg har tatt av 8 kg siden 13 april!! Raste ned til å begynne med, men nå går det saktere. Gjør ikke noe det da, så lenge jeg går på ned. Må kjøpe nye batterier til vekten min, for jeg har ikke veid meg siden forrige fredag...! Er like spent hver gang!!
 
ORIGINAL: Lilly

Er litt snurt eg..[:)]
Har tatt dei siden mandag no. og eg kjenner ikkje ein ting forskjell..
Like svulten heile tida.. [:'(][:)]

Fekk dåke "virkning" med eingang??

Jeg merket det med en gang. Men i følge legen min, er det mer vanlig å ikke merke noe før etter en måned, så hun ble kjempe overrasket da jeg fortalte hvor mye jeg hadde tatt av.
 
Ha tålmodighet, så kommer det nok.
 
he he, jeg veier meg 2 ganger om dagen .
i håp om at jeg skal ha gått ned mer.
 
ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: leoleo

he he, jeg veier meg 2 ganger om dagen .
i håp om at jeg skal ha gått ned mer.


Huff,jeg også[8D][8D][8D]
Godt å høre det er flere rare mennesker utenom meg.[;)][:D]

 
Jeg veier meg KUN om morgenen, for jeg har fått for meg at da veier jeg minst.....! Kan jo ikke rekne med å ødelegge dagen fordi jeg veier 500gr mer etter lunsj, som før frokost. Til å begynne med veide jeg meg hver dag, men det klarte jeg å slutte med til slutt. Endte opp med to ganger i uken... Men ikke i det siste, for jeg trenger nye batteri, men det skal kjøpes i dag, så da får vi se. Blir spennede. Er en uke siden sist.
 
ORIGINAL: leoleo

ORIGINAL: Lilly

Er litt snurt eg..[:)]
Har tatt dei siden mandag no. og eg kjenner ikkje ein ting forskjell..
Like svulten heile tida.. [:'(][:)]

Fekk dåke "virkning" med eingang??


jeg syntes heller ikke at jeg kjente noen forskjell, men når jeg tenkte etter så hadde jeg spist adskillig mindre enn det jeg gjorde før jeg starter på reductil.
Har tatt av litt over 3 kg på ei uke.
Kanskje om du også tenker etter å sammenligner hva du spiste før og nå at du spiser litt mindre?
Jeg får like ofte lyst på mat, men det skal ikke så mye til før jeg blir mett.
Merker mer nå enn til å begynne med at ting ikke smaker så godt .
Vær tålmodig og vent til du skal veie deg, så går det nok rette veien skal du se:) Lykke til!

Tolmodighet er ikkje mi sterkeste side forå sei det slik[:D]
 
Men joda.. eg klarer å spise normalt i løpet av ein dag..
men eg må stoppe meg sjølv td når det er middag.
Tenker at no er det nok[:D] men er ikkje skikkelig mett...
 
Men trur eg går ned i kg allikevel.. men ikkje så fort som alle andre her inne
 
ORIGINAL: Lois Lane

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: leoleo

he he, jeg veier meg 2 ganger om dagen .
i håp om at jeg skal ha gått ned mer.


Huff,jeg også[8D][8D][8D]
Godt å høre det er flere rare mennesker utenom meg.[;)][:D]


Jeg veier meg KUN om morgenen, for jeg har fått for meg at da veier jeg minst.....! Kan jo ikke rekne med å ødelegge dagen fordi jeg veier 500gr mer etter lunsj, som før frokost. Til å begynne med veide jeg meg hver dag, men det klarte jeg å slutte med til slutt. Endte opp med to ganger i uken... Men ikke i det siste, for jeg trenger nye batteri, men det skal kjøpes i dag, så da får vi se. Blir spennede. Er en uke siden sist.


Hehe, får finest tall om morraen ja. Har jeg ikke tatt av meg mer til i morra klipper jeg tåneglene, håret og tar klyster før neste veiing i håp om å veie mindre[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: ~Yakine~

ORIGINAL: ~Yakine~

Jeg har lyst til å prøve disse Reductil, men jeg er medlem på Vektklubb.no og har fast kalori-inntak pr dag. Det jeg da lurte på er hvordan kan det gå å gå på Reductil samtidig som jeg spiser og trimmer det jeg må? Kan det gi meg en ekstra boost?


Ja det gir ofte en ekstra puff, og det er meningen at en skal spise sunt å trene selv om en går på pillene.
Du kan ikke ta de når du ammer, siden det går over i morsmelken og virker på sentralnærvesystemet. De er jo også reseptbelagte, så du må til legen for å få resept, og det er noen kriterier for å få de. Du kan jo lese litt på de forskjellige trådene om du vil lese litt mer om hva det går i. Det ligger flere reductiltråder lenger nede..
 
 
 
ORIGINAL: Mrs J.

Lois lane,hvordan gikk det med veiingen?

 
Ned 0.8 fra forrige veiing!!![:D][:D][:D]
 
Nå har jeg 1,8 kg til jeg har nådd mitt første mål og 6,8 til jeg neste[:D]
 
ORIGINAL: ~Kine~

Jeg fikk reductil av legen[:D]
Begynner i morgen tidlig![:D]

Lykke til!!
 
ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: Lois Lane

ORIGINAL: Mrs J.

Lois lane,hvordan gikk det med veiingen?


Ned 0.8 fra forrige veiing!!![:D][:D][:D]

Nå har jeg 1,8 kg til jeg har nådd mitt første mål og 6,8 til jeg neste[:D]


Så bra.Skal si du har vært flink[:)]

Er fornøyd jeg!!! Gler meg til å se om de virker like bra på sambo. Han trenger det mer enn meg for å si det sånn....[:D]
 
ORIGINAL: ~Kine~

Når kan man merke noe på reductil??? altså..jeg begynte i dag..når skal jeg da begynner å merke matlyst endringer og sånn?

Kan jeg lissom forvente meg noe i løpet av den første uka?eller tar det lengre tid?[:)]

jeg merket det ikke før jeg begynte å tenke over det....
Ser jo nå at matlysten er mye mindre. Ikke så mye som frister og blir fortere mett.
 
Dette må jo være noe for meg oxo [:D] Hvor mye koster de tabelettene?
 
Og man raser ikke opp i vekt igjen når man slutter på de?
 
ORIGINAL: simensmamma

Hva sa dere til legen når dere skulle spørre om å få de pillene? Vil gjerne begynne på de. Men vet ikke hva jeg skal si til legen.

 
har litt samma problemet.. burde gå ned en 30 kg, men jeg klarer det ikke alene[&o]
 
ORIGINAL: simensmamma

ORIGINAL: lillegullet

ORIGINAL: simensmamma

Hva sa dere til legen når dere skulle spørre om å få de pillene? Vil gjerne begynne på de. Men vet ikke hva jeg skal si til legen.


har litt samma problemet.. burde gå ned en 30 kg, men jeg klarer det ikke alene[&o]
Ja Burde gå ned 20 kg her

 
er liksom litt "redd" for den legetimen liksom[:-] pysa meg[:-]
 
ORIGINAL: lillegullet

kan jeg spørre hva det koster?


Lurer på om det var ca 700 jeg ga for 28 dager.
 
har bmi på 27 jeg.akkurat nok til å ikke få.[:(][:(] dritlei av å trakke turer og ikke spise snop i helgene .går ikke ned en dritt.kun nutrilett-bar som snop her i gården.blæææh!!
 
Back
Topp