Oss reductil eller Xenical brukere

ORIGINAL: spina

Hei første dagen min her på babyverden, har begynnt så smått planlegge en ny baby med min kjære, men må ned en del i vekt først føler jeg.
Jeg begynnte på Reductil 9/4 i år, og har siden oppstart gått ned 15kg, har 15kg igjen til jeg er fornøyd. Jeg hadde ikke trent en dag på 7mnd før jeg begynnte på pillene, 5 timer etter første pille var tatt var jeg så hyper at jeg måtte ut og gå, gikk og gikk i 2timer, etter det har formen bare blitt bedre og bedre, nå trener jeg aktivt på Elixia 5 dager i uka, alt fra sykkel, styrke og danse timer. Dette hadde jeg ikke trodd på om noen hadde fortallt meg det i fjor, at jeg skulle få det slik.
Hadde et par uker i ferien hvor jeg ikke tok pillene, og vekten gikk videre ned likevel, jeg håper jeg kommer til å få fortsette på pillene til jeg er i mål, men får jeg ikke, får jeg ikke hysterisk anfall, jeg veit jeg klarer det uten de nå, må bare trene og fortsette med kosten slik som jeg gjør nå.


Du er jo kjempeflink!!! Jeg er IKKE flink til å trene [&o]
 
Takk for det
 
Men jeg bare må føler jeg, blir kjempe energisk og neste agressiv om jeg ikke får trena nok.
men jeg har som sagt ikke alltid vært kjempe glad i å trene da, men nå er moro, så da må jeg bare benytte meg av det. Er dager hvor motivasjonen er borte og da, og som jeg bare må tvinge meg selv av gårde, men da føles dobbelt så deilig etter på.
 
ps fint bilde av deg og ungene
 
Jeg kjøpte Reductil på nettapoteket acomplia-reductil.net
Jeg har nå tatt Reductil i en uke. Kjenner allerede at jeg ikke er sulten på samme måte lengre + at jeg ikke har lyst på f.eks sjokolade når dette blir servert. Merker ikke noe på klærne enda, men håper det skjer noe snart. Det eneste jeg har merket som kan være bivirkning, er at jeg hadde litt "hard mage" de to første dagene. Jeg har og en slags uro i kroppen av og til,litt hjerte bank og føler meg nesten litt nervøs.
Min venn har gått ned 4 kg på 3 uker.
disse pillene virkelig kan fungere :happy093
 
Back
Topp