Oslotreff - valg av dato

Hvilke datoer passer for deg?

  • Torsdag 31 august

    Votes: 4 44,4%
  • Fredag 1 september

    Votes: 2 22,2%
  • Lørdag 2. september

    Votes: 3 33,3%
  • Søndag 3. september

    Votes: 2 22,2%
  • Mandag 4. september

    Votes: 2 22,2%
  • Tirsdag 5. september

    Votes: 2 22,2%
  • Onsdag 6. september

    Votes: 6 66,7%
  • Torsdag 7 september

    Votes: 5 55,6%
  • Fredag 8 september

    Votes: 4 44,4%
  • Lørdag 9. september

    Votes: 5 55,6%

  • Antall som har svart
    9
Kjempekjedelig at jeg ikke fikk møtt dere.
Håper dere har det hyggelig!
Jeg spurte i sted om jeg kunne gå.meg en tur i skogen idag, men det var litt om og men for det også.
 
Kjempekjedelig at jeg ikke fikk møtt dere.
Håper dere har det hyggelig!
Jeg spurte i sted om jeg kunne gå.meg en tur i skogen idag, men det var litt om og men for det også.
Får ta det igjen etter at de små er kommet ;)

Håper du får tatt deg en tur ut i det minste ^^
 
Takk for en hyggelig lunsj jenter. Fikk ikke sagt hade ordentlig, men det var veldig kjekt å sette ansikt på et par nick ;)
 
Jeg vil være med på neste treff! Hadde vært hyggelig med et treff før jul med babyene [emoji813]️
 
Kjempekjedelig at jeg ikke fikk møtt dere.
Håper dere har det hyggelig!
Jeg spurte i sted om jeg kunne gå.meg en tur i skogen idag, men det var litt om og men for det også.
Vi får satse på nytt møte med bebiser :)
 
Hvor mange ble dere, jenter?
Søren at jeg måtte jobbe i dag, skjønt, var jo bare en halv dag, men tar jo sin tid å komme inn til Oslo og. Hadde vært hyggelig med en nytt treff en gang :)
 
Har et inntrykk at det ikke er så mange fra oslo på oktober.... eller...:anyone

Jeg tror ikke det. På listen over termin og fødeplass et det et par på Ullevål og i alle fall meg på Rikshospitalet, men ikke store antallet.
 
Jeg tror ikke det. På listen over termin og fødeplass et det et par på Ullevål og i alle fall meg på Rikshospitalet, men ikke store antallet.
Men det sier jo ikke om de er fra oslo :)
Er folk som kan ha søkt seg dit og.
Uansett, artig at man får til å møtes :)
Blir neste gang med bebiser da eller?;)
 
Men det sier jo ikke om de er fra oslo :)
Er folk som kan ha søkt seg dit og.
Uansett, artig at man får til å møtes :)
Blir neste gang med bebiser da eller?;)

Sant nok, men de aller fleste har vel fødeplass i nærheten av bosted, med mindre det er noe veldig spesielt.

Et treff med småttisene burde vi jo få til!!!
 
Men det sier jo ikke om de er fra oslo :)
Er folk som kan ha søkt seg dit og.
Uansett, artig at man får til å møtes :)
Blir neste gang med bebiser da eller?;)
Sant nok, men de aller fleste har vel fødeplass i nærheten av bosted, med mindre det er noe veldig spesielt.

Et treff med småttisene burde vi jo få til!!!

Jeg skal føde på Ullevål, men er ikke fra Oslo ;)
...men ca 30 min utenfor. Har reagert på at det er så få som skal føde på Ullevål, hadde trodd vi skulle være mange.
 
Jeg skal føde på Ullevål, men er ikke fra Oslo ;)
...men ca 30 min utenfor. Har reagert på at det er så få som skal føde på Ullevål, hadde trodd vi skulle være mange.

Jeg hører egentlig til AHUS, men Rikshospitalet har et eget opplegg for oss som er overvektige, men ekstra oppfølging og møter med klinisk ernæringsfysiolog, så da har jeg fødeplass der også.

Eller så er det bare å henge hos faren min på Kongsvinger i tiden før fødsel, har hørt mye godt om barsel der ;)
 
Back
Topp