Oslotreff - valg av dato

Hvilke datoer passer for deg?

  • Torsdag 31 august

    Votes: 4 44,4%
  • Fredag 1 september

    Votes: 2 22,2%
  • Lørdag 2. september

    Votes: 3 33,3%
  • Søndag 3. september

    Votes: 2 22,2%
  • Mandag 4. september

    Votes: 2 22,2%
  • Tirsdag 5. september

    Votes: 2 22,2%
  • Onsdag 6. september

    Votes: 6 66,7%
  • Torsdag 7 september

    Votes: 5 55,6%
  • Fredag 8 september

    Votes: 4 44,4%
  • Lørdag 9. september

    Votes: 5 55,6%

  • Antall som har svart
    9
Skal kunne klare det :) kan på dagtid og etter, eneste er hvordan jeg organiserer den uken ^^
 
Da sier vi onsdag 6. september klokken 11:30 :)

noen som har preferanser/ønsker om sted? Selv bor jeg i Oslo, men er jo aldri i sentrum, så gode møteplasser kjenner jeg ikke så godt til..

Rop ut et forslag
 
Vet ikke hvordan Egon er på lunsj jeg? De ligger i hvertfall på byporten. Så har man kjelleren på Steen og strøm, der er det mye forskjellig og man kan sitte hvor man vil uavhengig av hvor man har kjøpt mat (det er pizza, wraps, supper o.l).
 
Har time på sykehuset den dagen, men vil anbefale dere Østbanehallen. Flere gode restauranter, og hvis dere er hypp på skikkelig god burger går dere på Opland [emoji1362]

Egon er generelt ræva på mat etter hva jeg har hørt. Skikkelig turistfelle visstnok [emoji85]
 
Vet ikke om jeg skal være med men Bella Bambino på Østbanehallen er fint og sentralt for treff. God mat har de også [emoji1] Egentlig flere av de nye restaurant/caféene der er greie.
Ville holdt meg langt unna Egon [emoji13]
 
Da foreslår jeg Olivia i Østbanehallen.
Onsdag kl 1130.

Who's in? :)
 
Dette blir så hyggelig! Gleder meg til å treffe dere altså!
 
Vært litt trøbbel med mobilen de siste dagene, men blir med på treff :)
 
Jeg skal trolig kjøre og vurderer en munzee-tur oppom Holmenkollen for å få med fuglen :)
Så lurt!
Her har jeg uendelig dårlig samvittighet for august - ble liksom bare tull med ferie, flytting og telefon som måtte til reparasjon. Presterte i tillegg å sovne med ungen i går.. våknet i sengen hans rundt tre, sto opp og hadde tenkt å knurre litt på mannen for å ikke ha vekket meg; men han snorket på sofaen så rror ikke det var med vilje :/

Uansett, ikke bra når en ødelegger for de andre :(
 
Så lurt!
Her har jeg uendelig dårlig samvittighet for august - ble liksom bare tull med ferie, flytting og telefon som måtte til reparasjon. Presterte i tillegg å sovne med ungen i går.. våknet i sengen hans rundt tre, sto opp og hadde tenkt å knurre litt på mannen for å ikke ha vekket meg; men han snorket på sofaen så rror ikke det var med vilje :/

Uansett, ikke bra når en ødelegger for de andre :(
Noen ganger skjer sånt. Man må vel ha takhøyde for uforutsette hendelser og sykdom :)
 
Skal prøve å få kommet :) Må se an formen litt, så et lite forbehold
 
Da foreslår jeg Olivia i Østbanehallen.
Onsdag kl 1130.

Who's in? :)
Det er jobbe dagen min, dessverre... jobber til 1200 i Fredrikstad, så er det litt over en time ish inn til oslo.
 
Back
Topp