Oslotreff - valg av dato

Hvilke datoer passer for deg?

  • Torsdag 31 august

    Votes: 4 44,4%
  • Fredag 1 september

    Votes: 2 22,2%
  • Lørdag 2. september

    Votes: 3 33,3%
  • Søndag 3. september

    Votes: 2 22,2%
  • Mandag 4. september

    Votes: 2 22,2%
  • Tirsdag 5. september

    Votes: 2 22,2%
  • Onsdag 6. september

    Votes: 6 66,7%
  • Torsdag 7 september

    Votes: 5 55,6%
  • Fredag 8 september

    Votes: 4 44,4%
  • Lørdag 9. september

    Votes: 5 55,6%

  • Antall som har svart
    9
Det er jobbe dagen min, dessverre... jobber til 1200 i Fredrikstad, så er det litt over en time ish inn til oslo.

Æsj da, det var kjedelig! Skulle vært en magisk dag som passet for alle!
 
Noen ganger skjer sånt. Man må vel ha takhøyde for uforutsette hendelser og sykdom :)
Skl i alle fall satse på å klare mest mulig tidlig denne gangen :) vurderer å hove meg på ideen om holmenkollen på tirsdag. Tror jeg har tatt deler av fuglen, men er mange caps igjen - hvis du vil ha selskap ^^
 
Skl i alle fall satse på å klare mest mulig tidlig denne gangen :) vurderer å hove meg på ideen om holmenkollen på tirsdag. Tror jeg har tatt deler av fuglen, men er mange caps igjen - hvis du vil ha selskap ^^
Gjerne det :) men er det ikke onsdag vi skal møtes?
 
Jeg er med! :)

Eller. Får knapt med tid, men skal forsøke...[emoji4]
 
Last edited:
Hei dere!

Det er veldig synd, men jeg tror ikke jeg får kommet i morgen.
Jeg er fremdeles på sykehuset og skulle jeg få en permisjon i morgen så får det heller være en bonus at jeg dukker opp, enn at jeg satser på å komme.

Dette synes jeg er kjempekjedelig!! Jeg hadde gledet meg masse til å møte dere!

Når det er sagt så har jeg da heller ikke booket noe bord til oss ennå. Er det noen andre som ønsker å gjøre det, eller vil dere bare wing it?
 
Hei dere!

Det er veldig synd, men jeg tror ikke jeg får kommet i morgen.
Jeg er fremdeles på sykehuset og skulle jeg få en permisjon i morgen så får det heller være en bonus at jeg dukker opp, enn at jeg satser på å komme.

Dette synes jeg er kjempekjedelig!! Jeg hadde gledet meg masse til å møte dere!

Når det er sagt så har jeg da heller ikke booket noe bord til oss ennå. Er det noen andre som ønsker å gjøre det, eller vil dere bare wing it?
Det er jo synd siden du dro det i gang, men kroppen først! Nå er jeg døsliten etter en kort natt og lang dag, så håper jeg føler meg bedre i morgen tidlig :)

Min erfaring er at det er bord såpass tidlig. Litt for tidlig for lunsjeush eller? Og vi vet vel ikke helt hvor mange vi blir?
 
Det er jo synd siden du dro det i gang, men kroppen først! Nå er jeg døsliten etter en kort natt og lang dag, så håper jeg føler meg bedre i morgen tidlig :)

Min erfaring er at det er bord såpass tidlig. Litt for tidlig for lunsjeush eller? Og vi vet vel ikke helt hvor mange vi blir?

Hehe ja, når de ikke slipper meg ut, så går jeg pent bli her.

Håper du får hvilt litt bedre i natt!

Godt mulig det er litt tidlig for lunsjrush ja så et bord burde nok være å oppdrive. Og med store mager burde det være enkelt å finne hverandre :)
 
Hei dere!

Det er veldig synd, men jeg tror ikke jeg får kommet i morgen.
Jeg er fremdeles på sykehuset og skulle jeg få en permisjon i morgen så får det heller være en bonus at jeg dukker opp, enn at jeg satser på å komme.

Dette synes jeg er kjempekjedelig!! Jeg hadde gledet meg masse til å møte dere!

Når det er sagt så har jeg da heller ikke booket noe bord til oss ennå. Er det noen andre som ønsker å gjøre det, eller vil dere bare wing it?
Så kjedelig å 'sitte fast' på sykehuset da, men godt de passer på deg :)

Er enig, tror nok det er for tidlig for at det er lunsjrush da, så går nok greit. Blir spennende å se hvor mange vi blir :)
 
Er dere klare for treff? Jeg er på glukosebelastning, men er ferdig før vi møtes (bare litt sulten og ør i hodet :shy:) Jeg får ikke blitt så lenge, men skal få truffet dere og slå an en prat. Gleder meg til å se dere :happy:
 
Jeg får dessverre ikke kommet, sliter med å gå i dag pga bekkenet :( Blitt verre den siste tiden. Takk og lov for at det ikke er mange ukene igjen [emoji1317]
 
Klar og klar... Jeg har dusjet og manner meg opp til å dra snart. Har nemlig en plan før lunsj, hehe. :)
 
Håper dere får det superhyggelig i dag! [emoji5]

Her er det unntakstilstand etter svigermors brå bortgang, så jeg får ikke gjort stort annet enn å pakke ned hus for tiden dessverre. Skulle gjerne vært med.
 
Sitter på toget på vei inn :) slowtrain ftw
 
Jeg klarer ikke være der akkurat 1130, men kommer så raskt den gravide kroppen klarer. Blir ikke mye forsinket.
 
Kos dere [emoji173]️ Får bli med neste gang [emoji8]
 
Back
Topp