Oslotreff - valg av dato

Hvilke datoer passer for deg?

  • Torsdag 31 august

    Votes: 4 44,4%
  • Fredag 1 september

    Votes: 2 22,2%
  • Lørdag 2. september

    Votes: 3 33,3%
  • Søndag 3. september

    Votes: 2 22,2%
  • Mandag 4. september

    Votes: 2 22,2%
  • Tirsdag 5. september

    Votes: 2 22,2%
  • Onsdag 6. september

    Votes: 6 66,7%
  • Torsdag 7 september

    Votes: 5 55,6%
  • Fredag 8 september

    Votes: 4 44,4%
  • Lørdag 9. september

    Votes: 5 55,6%

  • Antall som har svart
    9

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Da prøver jeg med litt ulikt.
Vet ikke om man ønsker seg hverdag eller helg, så legger inn litt av hvert, jeg, så ser vi hvordan det blir.

Klikk deg inn på når du kan
 
Da ser det ut til at vi er 4 stk som har svart, enn så lenge ligger 31. august 6. september og 9. september med flest som kan :)

Skriv gjerne inn om du har svart eller ikke :)
 
Jeg er i London 31/8-3/8, og Kroatia 4/9-12/9 :rolleyes: (med mindre Kroatiaturen kræsjer med overtakelse av huset, da blir vi hjemme)
 
Har lagt inn kommentar på de som skrev de var interessert nå i den forrige tråden, og linket til denne :)
 
Jeg er i London 31/8-3/8, og Kroatia 4/9-12/9 :rolleyes: (med mindre Kroatiaturen kræsjer med overtakelse av huset, da blir vi hjemme)

Det var da maks at vi klarte treffe alle de dagene, da..
 
Stemt, men må fortsatt se an formen :) Og kan hende jeg må ha med ettåringen min om det går i orden?
 
Stemt, men må fortsatt se an formen :) Og kan hende jeg må ha med ettåringen min om det går i orden?

Det går da vel helt fint!
Vi får vel se hvordan formen til noen og enhver av oss er om ca 14 dager; )
 
Dytter denne litt opp, vi kan jo se hvordan det ligger an med svar på søndag, og så bestemme hvilken dag det blir utfra når flest kan?
 
Det er jo noen klare dager som leder an, og det er mulig å endre svaret sitt underveis om man plutselig skulle fått noen planer!
 
Da er onsdag 6. september dagen!

Jeg vet jo ikke hvem som kan den dagen, så et lite hint og kanskje om når på dagen det passer, og så tar vi det derfra?
Det finnes jo masse plasser i nærheten av både Oslo S og Nationaltheatret, og dit er det vel grei adkomst for de aller fleste?

Nå som jeg har blitt sykmeldt kan jeg forsåvidt både på dagtid og på ettermiddag.
 
Back
Topp