Hei
Er det noen fra Oslo her? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke fra Oslo, men bor i Oslo![]()
Jeg bor i OsloSkal føde på Ullevål.
Så moroNår har du termin? Kanskje vi møtes på Ullevål
Hvor i Oslo bor du?
Jobber i Oslo, bor i bærum, og skal føde på ullevål![]()
Jeg bor på Torshov, har termin 16. mai. Du da?
Er fra Vestfold, men flytta til Bekkestua etter noen år i Oslo...litt mindre betong, og litt nærmere "hjemme"![]()
Hehe..for meg som er fra en liten vestfoldby er det helt flottEr jo bare en svipptur til majorstua med banen, så føler fortsatt jeg er nærme nok
Skal faktisk til Bislett etterpå, fastlege der..hehe.,
Grunnen til at jeg skal føde på Ullevål er at jeg mista i uke 23 i mai i fjor, og var da innlagt på obs.posten der. Har blitt fulgt opp der hele detta svangerskapet, og har derfor også prioritert fødeplass der![]()
Jeg er fra Oslo og har bodd der fram til i januar i år, men nå bor vi rett over på Akershus grensen - i Nittedal kommune. Skal føde på Rikshospitalet - termin 07.05.Er ofte i Oslo by, igrunn daglig
Hadde vært koselig bli kjent med andre jenter i området!!!
![]()
Er du også på Norabakken el?De er kjempeflinke på Ullevål...har vært supre på oppfølging, og var fantastiske både på føden og obs.posten når vi mista i fjor
![]()
OioiBegynner å bli klar da?
Du må bare si ifra hvis du vil møtes eller noe
Her går i grunnen dagene litt sakte (når jeg faktisk ligger å hviler som jeg skal
)