Oslo :)

Jobber i Oslo, bor i bærum, og skal føde på ullevål :)

Er fra Vestfold, men flytta til Bekkestua etter noen år i Oslo...litt mindre betong, og litt nærmere "hjemme" ;)

Hehe..for meg som er fra en liten vestfoldby er det helt flott ;) Er jo bare en svipptur til majorstua med banen, så føler fortsatt jeg er nærme nok ;) Skal faktisk til Bislett etterpå, fastlege der..hehe.,
Grunnen til at jeg skal føde på Ullevål er at jeg mista i uke 23 i mai i fjor, og var da innlagt på obs.posten der. Har blitt fulgt opp der hele detta svangerskapet, og har derfor også prioritert fødeplass der :)

Jeg er fra Oslo og har bodd der fram til i januar i år, men nå bor vi rett over på Akershus grensen - i Nittedal kommune. Skal føde på Rikshospitalet - termin 07.05. :) Er ofte i Oslo by, igrunn daglig ;) Hadde vært koselig bli kjent med andre jenter i området!!! :)

Si fra når du skal til byen, jeg tar gjerne en kaffe hvis du vil treffes :)

Hehe..for meg som er fra en liten vestfoldby er det helt flott ;) Er jo bare en svipptur til majorstua med banen, så føler fortsatt jeg er nærme nok ;) Skal faktisk til Bislett etterpå, fastlege der..hehe.,
Grunnen til at jeg skal føde på Ullevål er at jeg mista i uke 23 i mai i fjor, og var da innlagt på obs.posten der. Har blitt fulgt opp der hele detta svangerskapet, og har derfor også prioritert fødeplass der :)

Har familie i Holmestrand :) Koselig i Vestfold da :) Fastlege på Bislett er ikke dumt (har jeg også :) )
Oi! Det er knallbra at de følger så godt opp da! Ullevål er visst ett av landets beste sykehus når det kommer til fødsel, så jeg er veldig glad jeg fikk plass der :)
Si ifra hvis du vil møtes en gang :)

Jeg er fra Oslo og har bodd der fram til i januar i år, men nå bor vi rett over på Akershus grensen - i Nittedal kommune. Skal føde på Rikshospitalet - termin 07.05. :) Er ofte i Oslo by, igrunn daglig ;) Hadde vært koselig bli kjent med andre jenter i området!!! :)

Oioi :) Begynner å bli klar da? :) Du må bare si ifra hvis du vil møtes eller noe :) Her går i grunnen dagene litt sakte (når jeg faktisk ligger å hviler som jeg skal :P )

Er du også på Norabakken el? ;) De er kjempeflinke på Ullevål...har vært supre på oppfølging, og var fantastiske både på føden og obs.posten når vi mista i fjor :)

Er du også på Norabakken el? ;) De er kjempeflinke på Ullevål...har vært supre på oppfølging, og var fantastiske både på føden og obs.posten når vi mista i fjor :)

Nei, er på Bislet legesenter :P Satt en gravid dame ved siden av meg på venterommet istad, så nå ble jeg nesten litt usikker på om det kunne være deg :P :P
Så bra :D Jeg blir bare tryggere og tryggere på at det er et fint sted å føde :)

Hehehe.. Har time 13, så hvis dere er i nærheten er jeg klar for kaffe :)

Oioi :) Begynner å bli klar da? :) Du må bare si ifra hvis du vil møtes eller noe :) Her går i grunnen dagene litt sakte (når jeg faktisk ligger å hviler som jeg skal :p )

Begynner nærme seg nå ja, men blir jo aldri heeeelt klar ;)
Hadde vært innmari hyggelig møttes en dag. sender deg innboks jeg med kontaktinfo. Hadde for øvrig vært veldig hyggelig samle en hel gjeng med mammaer med termin rundt samme tid! :)

Kjenner til det med å "skulle" hvile... Skulle hvilt mye mer selv - fått streng beskjed, men jeg er av den rastløse typen merker jeg. Kribler i kroppen hele tiden :P

Back
Topp