Hehehe.. Har time 13, så hvis dere er i nærheten er jeg klar for kaffe![]()
Jeg er ihvertfall det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe.. Har time 13, så hvis dere er i nærheten er jeg klar for kaffe![]()
Begynner nærme seg nå ja, men blir jo aldri heeeelt klar
Hadde vært innmari hyggelig møttes en dag. sender deg innboks jeg med kontaktinfo. Hadde for øvrig vært veldig hyggelig samle en hel gjeng med mammaer med termin rundt samme tid!
Kjenner til det med å "skulle" hvile... Skulle hvilt mye mer selv - fått streng beskjed, men jeg er av den rastløse typen merker jeg. Kribler i kroppen hele tiden![]()
Jeg bor i Oslo! Og skal føde på Ullevål! Termin 8. Mai og vil gjerne treffe litt folk og litt kaffe her jeg sitter å ikke gjør noe
Men får bli en annen gang. Har legetime i dag klokka 14.45!
Ullevål her ogsåhar dere fått tilbud om omvisning der forresten? Har ikke vært på kurs eller noe vi...første baby
![]()
Da har Betina og meg starta treff på kafetrenden, veldig hyggeligKoselig hvis flere også henger seg på!
Vi har ikke fått tilbud om omvisning, men jeg skal be om å få komme en tur innom føden. Var en veldig trist opplevelse sist jeg var der, så greit å sjekke at man ikke får en skikkelig reaksjon ved å komme tilbake.
Jeg er forresten 35![]()
ÅåHvor er du egentlig fra? Hvor i Oslo bor du?
![]()
Jeg er fra TrondheimBor på Kampen i Oslo, skal føde på Ullevål
Termin 5/5!