Oslo :)

Begynner nærme seg nå ja, men blir jo aldri heeeelt klar ;)
Hadde vært innmari hyggelig møttes en dag. sender deg innboks jeg med kontaktinfo. Hadde for øvrig vært veldig hyggelig samle en hel gjeng med mammaer med termin rundt samme tid! :)

Kjenner til det med å "skulle" hvile... Skulle hvilt mye mer selv - fått streng beskjed, men jeg er av den rastløse typen merker jeg. Kribler i kroppen hele tiden :p

Vi blir vel aldri det nei ;) Hehe!
Ja, det hadde det absolutt :)

Haha! Godt å høre det ikke bare er meg! Og jeg angrer som en hund hver gang jeg har overanstrengt meg, men klarer ikke la være :P Blir jo mye tid til å bare sitte å tenke på hva som kommer og skal skje hvis man sitter stille hele dagen da! :O Det er igrunnen det som plager meg mest...! :P

Jeg bor i Oslo! Og skal føde på Ullevål! Termin 8. Mai og vil gjerne treffe litt folk og litt kaffe her jeg sitter å ikke gjør noe :p

Men får bli en annen gang. Har legetime i dag klokka 14.45!

Jeg bor i Oslo! Og skal føde på Ullevål! Termin 8. Mai og vil gjerne treffe litt folk og litt kaffe her jeg sitter å ikke gjør noe :p

Men får bli en annen gang. Har legetime i dag klokka 14.45!

Så koselig :) :) Kaffe andre dager er helt lov :)

Ullevål her også :) har dere fått tilbud om omvisning der forresten? Har ikke vært på kurs eller noe vi...første baby :)

Ullevål her også :) har dere fått tilbud om omvisning der forresten? Har ikke vært på kurs eller noe vi...første baby :)

Så moro :) :) Kanskje vi treffes der da ;) Nei, jeg har ikke hørt noe om omvisning... Virker som det var i forbindelse med kurs, men det skal ikke vi på... Første baby her også :) Jeg er 24 :) Du a?

Da har Betina og meg starta treff på kafetrenden, veldig hyggelig :) Koselig hvis flere også henger seg på!
Vi har ikke fått tilbud om omvisning, men jeg skal be om å få komme en tur innom føden. Var en veldig trist opplevelse sist jeg var der, så greit å sjekke at man ikke får en skikkelig reaksjon ved å komme tilbake.
Jeg er forresten 35 :)

Da har Betina og meg starta treff på kafetrenden, veldig hyggelig :) Koselig hvis flere også henger seg på!
Vi har ikke fått tilbud om omvisning, men jeg skal be om å få komme en tur innom føden. Var en veldig trist opplevelse sist jeg var der, så greit å sjekke at man ikke får en skikkelig reaksjon ved å komme tilbake.
Jeg er forresten 35 :)

Jeg håper også flere henger seg på :) Var knall idag og så utrolig godt å komme seg litt ut og se nye mennesker :P
Det får du sikkert lov til med tanke på historien din :)

Jeg har heller ikke fått noe tilbud om omvisning, men tror man får det gjennom kurs ja. Vi skal ikke på noe kurs... Er første her og, er 24 :)

-- tasting fra mobil --

Jeg kan! :D jeg skal være med min kjøre mann som har tannlegeskrekk til tannlegen fra halv 1 til 1 ca.. Så må bli etter det (hvis ikke riene begynner i natt :p)

-- tasting fra mobil --

Så koselig :) Næmmen, stakkars! Hvor er det greiest for deg å møtes da? :) Blir spennende å se hva som skjer da :P

Kan dessverre ikke i dag, men er klar til uka igjen :)

Da skjedde selvfølgelig alt for mye :p
Vi tar det etter babyen har kommet ;p

-- tasting fra mobil --

Back
Topp