Oslo jenter ?

Nej, blev massa komplikationer när jag berättade på jobbet att jag är gravid så därför är jag sykmeld. Väldigt trist men måtte bli sånn.. Nu är dagarna ganska stilla :(

Oi :o så kjedelig... Jeg har ikke sagt noe på jobben enda. Men min sjef er veldig vanskelig, jeg gruer meg skikkelig!! Kjenner at jeg utsetter det muligens unødvendig lenge. Men det bør jo være oki og vente til etter uke 12 tenker jeg :)

Nej, blev massa komplikationer när jag berättade på jobbet att jag är gravid så därför är jag sykmeld. Väldigt trist men måtte bli sånn.. Nu är dagarna ganska stilla :(
Shit! Hva jobber du med?

Oi :o så kjedelig... Jeg har ikke sagt noe på jobben enda. Men min sjef er veldig vanskelig, jeg gruer meg skikkelig!! Kjenner at jeg utsetter det muligens unødvendig lenge. Men det bør jo være oki og vente til etter uke 12 tenker jeg :)

Mm, är väldigt kjedelig. Är tråkigt att graviditet ska vara så negativt på jobb, är ju helt naturligt att få barn. Men ska inte tänka mer på jobbet utan hellre glädjas åt det som komma skal :) Hoppas det går bra när du berättar och att chefen är förstående :)

Bor akkurat på grensa til oslo Er gjerne med på treff. Var på masse treff med førstemann og angrer ikke på det

Oslo her og :-)

Ja så bra, må bare gå litt bedre form først :wacky::)

Bor i Drammen! Kommer meg til Oslo med 34 min togtur, så håper det er innafor for et evt treff :happy:

Noen av dere Oslo jenter som trener på sats/elixia??

Jeg trener på sats/Elixia! Mest på spektrum, men også Bjørvika. Hva med deg?

Jeg trener på sats/Elixia! Mest på spektrum, men også Bjørvika. Hva med deg?
Jeg bor på Sagene så er mest på sats Sagene eller elixia ringen, men kan gå overalt. Er det sats spektrum du mener? Trente der masse før.

Oki:) har aldri testet de. Sats spektrum ja! Trives helt greit der, men unner meg spa avdelingen til Bjørvika på søndager det er super nice!

Oki:) har aldri testet de. Sats spektrum ja! Trives helt greit der, men unner meg spa avdelingen til Bjørvika på søndager det er super nice!
Ja har hørt den er bra, blir gjerne med en søndag jeg. Tar du noen timer nå?

Ja har hørt den er bra, blir gjerne med en søndag jeg. Tar du noen timer nå?

Den er kjempe flott! Men problemet er at jeg nå verken kan benytte meg av sauna/badstuene eller solariumene pga graviditeten. Så da blir det dårlig med spa:( jeg tar noen spinning timer, ellers driver jeg mest med egentrening for og styrke rygg/korsrygg. Har allerede fått bekkenLåsning så trener med omhu;)

Back
Topp