Kikki88
Flørter med forumet
Nej, blev massa komplikationer när jag berättade på jobbet att jag är gravid så därför är jag sykmeld. Väldigt trist men måtte bli sånn.. Nu är dagarna ganska stilla![]()
Oi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nej, blev massa komplikationer när jag berättade på jobbet att jag är gravid så därför är jag sykmeld. Väldigt trist men måtte bli sånn.. Nu är dagarna ganska stilla![]()
Shit! Hva jobber du med?Nej, blev massa komplikationer när jag berättade på jobbet att jag är gravid så därför är jag sykmeld. Väldigt trist men måtte bli sånn.. Nu är dagarna ganska stilla![]()
Shit! Hva jobber du med?
Oiså kjedelig... Jeg har ikke sagt noe på jobben enda. Men min sjef er veldig vanskelig, jeg gruer meg skikkelig!! Kjenner at jeg utsetter det muligens unødvendig lenge. Men det bør jo være oki og vente til etter uke 12 tenker jeg
![]()
Jepp i doNoen av dere Oslo jenter som trener på sats/elixia??
Hvilke sentere er du på?Jepp i do![]()
Jeg bor på Sagene så er mest på sats Sagene eller elixia ringen, men kan gå overalt. Er det sats spektrum du mener? Trente der masse før.Jeg trener på sats/Elixia! Mest på spektrum, men også Bjørvika. Hva med deg?
Ja har hørt den er bra, blir gjerne med en søndag jeg. Tar du noen timer nå?Okihar aldri testet de. Sats spektrum ja! Trives helt greit der, men unner meg spa avdelingen til Bjørvika på søndager det er super nice!
Ja har hørt den er bra, blir gjerne med en søndag jeg. Tar du noen timer nå?