Oslo jenter ?

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Er det noen her? Merker jeg ik orker gå gjennom alle trådene om hvor folk bor :hungover: Sorry ;)

Jeg bor ikke i Oslo. Men bare en rask togtur unna. Jessheim/gardermoen :)

Så fint det er noen av oss:happy:Hadde vært morsomt å fått til ett møte etterhvert, husker de gjorde det forrige gang jeg var på forum for 5 år sia :)

Jeg kommer fra et sted rett utenfor Oslo, bor for tiden på Vestlandet, men vi kommer til å flytte tilbake til utkanten av Oslo en gang i løpet av sept-okt, må bare få ut ungen først;)

Et treff hadde vært morsomt :)

Jeg vil veldig gjerne være med på treff, gjorde ikke det da jeg gikk med min datter i 2010, og så i etterkant at jeg angret MYE på det.

I'm in iallfall! :)

Jeg vil veldig gjerne være med på treff, gjorde ikke det da jeg gikk med min datter i 2010, og så i etterkant at jeg angret MYE på det.

I'm in iallfall! :)
Ja jeg ble heller ik m i 2010, men de som møttes så ut til å ha det super kosxsmile5

Ja jeg ble heller ik m i 2010, men de som møttes så ut til å ha det super kosxsmile5

Da synes jeg man skal få til treff i svangerskapet, såvel som permisjonstiden:) Tiden går jo SÅ sakte.. Jeg har ikke termin før 28 aug, så er ikke kommet meg til uke 12 enda. Gleder meg til første milepæl :)

Nej, blev massa komplikationer när jag berättade på jobbet att jag är gravid så därför är jag sykmeld. Väldigt trist men måtte bli sånn.. Nu är dagarna ganska stilla :(

Back
Topp