Oslo jenter her?

Gleder meg! Et sted i sentrum er vel best for alle. Kan jo prøve Fridays igjen, eventuelt Santinos ved Youngstorget :)

Jeg foreslår Café Sjakk Matt, de har en cafe ved tinghuset og en ved Nationaltheatret. God mat, ok pris og hyggelig lokale. :)

Vi kan heller teste noe annet denne gangen. Sjakk Matt er jo e godt alternativ. Viktigeste er vel at det finnes en variert meny og ikke "spiseplikt" for alle slik at folk kan velge selv og også bestille senere om de kommer senere.

Jeg er forøvrig veldig glad i Dubliners. God pubmat. Men ikke noe slankekost og kanskje litt vel mye pub for folk?

Siden vi var på Fridays sist så syns jeg vi kan prøve ett annet sted. Er ikke så himla gla i Fridays. Det er en ok middels plass.
Sjakk Matt er det lenge siden jeg har vært på. Også er jo Olivia bra, men den ligger jo på Aker Brygge.
Mye bra på Aker brygge også da :)

Dytter på denne. Skal vi ta et opprop så vi ser hvor mange som kommer og samtidig en avstemning på hvor folk ønsker å møtes?

Torsdag 25. feb passer fortsatt for meg :) foreslår Café sjakk matt, Asia eller Eataly på Aker brygge :)

Er med og både Cafe Sjakk Matt og Asia funker for meg :)

Åh, jeg kan ikke denne gangen heller :( mannen har bursdag den dagen og vi har allerede planlagt å gå ut og spise. Dere må kose dere masse!

Åååh nei, det passer ikke for meg heller... :( Det er vinterferie og familie kommer på besøke, vi skal på hytta. Men jeg har så lyst å møte dere!

Dytter litt på denne, er jo neste uke og vi bør vel bli enige om hvor vi skal møtes? Gleder meg :)

Back
Topp