Oslo jenter her?

Jeg er med 21.01, Fridays høres veldig bra ut :)

Ja da er det kanskje på tide å ta opp denne tråden igjen! Skal vi ta en opptelling? De som vel de kan/vil bli med og de som kanskje blir med torsdag om en uke?

Flott! Noen flere? Jeg kan bestille bord på mandag 18 januar, til klokken 17 torsdag 21 januar. Så langt er vi to stykker. Noen fler som henger på? :)

Jeg er dessverre i så dårlig form om dagen at jeg ikke orker.

Jeg skulle gjerne ha vært med men det passer litt dårlig om ettermiddagene da mannen ofte er på skolen om kvelden. Er noen av dere i Oslo hjemme på dagtid?

Så bra :-) Mulig det bare gjelder meg, men kl 18 hadde passet enda bedre. Da blir det litt mindre løping mellom jobb og Fridays. Hva synes dere?

Så bra :-) Mulig det bare gjelder meg, men kl 18 hadde passet enda bedre. Da blir det litt mindre løping mellom jobb og Fridays. Hva synes dere?
Det er jo ikke noe i veien for å komme klokken 18 heller da. For min del så blir det uansett bare vasing i byen etter jobb frem til avtalt tidspunkt så spiller ikke så stor rolle for meg.

Torsdag 21. passer best for meg. Ser nå at jeg har gravidyoga den 18. :-/ er flex mht ettermiddager ellers, bare ikke mandager. Om det blir kl 17 eller 18 spiller mindre rolle for meg.

Åh, jeg ville være med! Men skal på hytta med svigerfamilien f.o.m torsdag :(

Back
Topp