Oslo jenter her?

Jeg blir gjerne med torsdag 21. Begge tider passer bra :)

Dessverre så tar ikke fridays på Oslo s bestillinger på torsdag pga Disney on ice og mye folk, men Klingenberg Fridays ville gjerne ha oss :) Så da er det reservert bord på Friday's Klingenberg klokken 17:00.
Om noen av dere som har sagt dere kommer ikke kan så gi gjerne beskjed. Send meg en privat mld om dere vil ha et mobilnummer som dere kan ringe. Bordet er registert på "Anna".

Dessverre så tar ikke fridays på Oslo s bestillinger på torsdag pga Disney on ice og mye folk, men Klingenberg Fridays ville gjerne ha oss :) Så da er det reservert bord på Friday's Klingenberg klokken 17:00.
Om noen av dere som har sagt dere kommer ikke kan så gi gjerne beskjed. Send meg en privat mld om dere vil ha et mobilnummer som dere kan ringe. Bordet er registert på "Anna".

Jeg får dessverre ikke blitt med allikevel. Jeg hadde glemt at vi skulle få besøk den kvelden (ammetåke allerede..), samt at kroppen ikke er helt med meg denne uka :( Dere får kose dere masse og så håper jeg vi kan få til et lite treff igjen før termin eller kanskje når alle har født? :)

Og det er lov å henge seg på selv om man ikke har gitt beskjed på forhånd :-)

Så flott! Jeg rekker nok ikke frem før 18, så ikke vent på meg med å bestille osv :-)

Hei! Er så veldig lei for det, men kan ikke komme i ettermiddag.. Omgangssyke i hus og ikke lyst å smitte dere!!
Beklager så mye!!

Hvis jeg har telt riktig; 4 stk med hun som kommer kl 18.

Mother_to_be
LykkeSusanne
Elissa_85
xtal
Elmull
Malvinka
(I tillegg så kommer ei som jeg jeg kjenner som har termin i april, men er ikke på forumet)

Mother_to_be
LykkeSusanne
Elissa_85
xtal
Elmull
Malvinka
(I tillegg så kommer ei som jeg jeg kjenner som har termin i april, men er ikke på forumet)
De to første på lista meldte seg på før vi satte dato og tidspunkt ser jeg nå. Så 4 stk + ei som ikke er på forumet ser det ut til ja

Ok, det blir hyggelig å treffes! Likså greit å ikke være for mange kanskje, så blir vi alle kjent :)

Treffet ble så hyggelig at vi bestemte oss etter 4 timer at vi måtte sette opp et nytt :)
Torsdag 25 februar klokken 17:00 blir neste treff. Heng gjerne på selv om du ikke fikk mulighet idag !
Tips om sted mottas med glede :)

Hei! Jeg vil gjerne bli med hvis har dere plass til en til ;) Var på feil forum før og mistet det siste møte :P

Back
Topp