Ordinær UL

Min lege var treig med å søke om fødeplass for meg, så fikk ikke OUL på A-hus før i uke 21 :(
Er i uke 15 nå, hadde håpet vi fikk UL tidligere, så vi har bestilt privat UL i uke 18❤️ Var å så baby i uke 11 og, men orker ikke vente helt til uke 21 med å få vite skjønn, hehe :D
 
Jeg skal på oul 31.juli :Heartbigred
Pga at jenta vår har en cyste mellom eggstokk og nyre er vi på kontroll på Rikshospitalet, så dette blir vår 6 ultralyd. :Heartred
 
Min lege var treig med å søke om fødeplass for meg, så fikk ikke OUL på A-hus før i uke 21 :(
Er i uke 15 nå, hadde håpet vi fikk UL tidligere, så vi har bestilt privat UL i uke 18❤️ Var å så baby i uke 11 og, men orker ikke vente helt til uke 21 med å få vite skjønn, hehe :D
Jeg ville tatt kontakt med sykehuset og spurt om å få fremskynde timen. Mest sannsynlig har det dukket opp noen ledige timer tidligere, og i verste fall, så får du ikke endret.

Jeg fikk flyttet min time på ullevål fra 19+5 til 18+3 uten problemer.

Husk å opplyse om crl-mål og dato for tidlig ultralyd, da er det letter for de å finne en time nærmest 18 uker.
 
Min lege var treig med å søke om fødeplass for meg, så fikk ikke OUL på A-hus før i uke 21 :(
Er i uke 15 nå, hadde håpet vi fikk UL tidligere, så vi har bestilt privat UL i uke 18❤️ Var å så baby i uke 11 og, men orker ikke vente helt til uke 21 med å få vite skjønn, hehe :D
Jeg ville ring og hørt om du kan få time litt tidligere :) Jeg var også treig med å søke fødeplass (søkte på første kontroll hos fastlegen i uke 13), og fikk brev i posten i dag. Da hadde jeg fått time i uke 23. Jeg syntes det virket veldig seint, og det viste seg å være en feil. De ville helst ha inn folk rundt uke 18. Jeg fikk ny time med en gang, og de hadde flere ledige alternativer. Så det kan godt hende de har noe tidligere til deg hvis du kontakter dem :)
 
Har vært i dag! Ble flytta et par dager frem, og er visst 18+0 nå! Syns jeg nettopp tissa på pinner jo. :wideyed:
 
Jeg har fått time til OUL 22. august, da vil jeg være 19 + 0. Med førstemann hadde jeg OUL 19 + 1, og ble flyttet fram til 19 + 5.
 
Back
Topp