Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville tatt kontakt med sykehuset og spurt om å få fremskynde timen. Mest sannsynlig har det dukket opp noen ledige timer tidligere, og i verste fall, så får du ikke endret.Min lege var treig med å søke om fødeplass for meg, så fikk ikke OUL på A-hus før i uke 21
Er i uke 15 nå, hadde håpet vi fikk UL tidligere, så vi har bestilt privat UL i uke 18 Var å så baby i uke 11 og, men orker ikke vente helt til uke 21 med å få vite skjønn, hehe
Jeg ville ring og hørt om du kan få time litt tidligere Jeg var også treig med å søke fødeplass (søkte på første kontroll hos fastlegen i uke 13), og fikk brev i posten i dag. Da hadde jeg fått time i uke 23. Jeg syntes det virket veldig seint, og det viste seg å være en feil. De ville helst ha inn folk rundt uke 18. Jeg fikk ny time med en gang, og de hadde flere ledige alternativer. Så det kan godt hende de har noe tidligere til deg hvis du kontakter demMin lege var treig med å søke om fødeplass for meg, så fikk ikke OUL på A-hus før i uke 21
Er i uke 15 nå, hadde håpet vi fikk UL tidligere, så vi har bestilt privat UL i uke 18 Var å så baby i uke 11 og, men orker ikke vente helt til uke 21 med å få vite skjønn, hehe