Ordinær UL

1 august og synes også det føles lenge :hilarious:
 
22.juli, er da 17+5 ut fra TUL. :)
 
20. august på oss også :) Synes egentlig det er greit, vi skal på TUL neste uke og så er det ferie - og etter det går det fort til 20. august tenker jeg. Men gleder meg veldig til begge UL-ene altså!
 
20. august på oss også :) Synes egentlig det er greit, vi skal på TUL neste uke og så er det ferie - og etter det går det fort til 20. august tenker jeg. Men gleder meg veldig til begge UL-ene altså!
Vil også på tul men sambo syns det er bortkaste penger :) men jeg vil mtp att vi har hatt en ma... men vi var jo på tidlig ul 9+2 :)
 
Er ikke henvist til OUL enda, men regner med lege gjør det i uke 12 eller jordmor i uke 16. Er nok uansett ikke store problemer med ventetid her :) Men klart det hadde vært greit å hatt en dato å forholde seg til...
 
Er det automatisk på sykehuset man skal føde? Har jo vært igjennom det, men flytt etter den gangen.
 
Vil også på tul men sambo syns det er bortkaste penger :) men jeg vil mtp att vi har hatt en ma... men vi var jo på tidlig ul 9+2 :)
Det skjønner jeg veldig godt at du vil, særlig når du har vært gjennom ma før. Og sååå dyrt er det jo ikke (ikke at 1500-ish kr er småpenger heller så klart, men liten pris å betale for litt fred i sjela :p)

Men hvis du har sett at alt ser bra ut i uke 9 er jo sjansen stor for at alt fortsatt er bra da!
 
Vi skal 12.08 :)
 
12 august. Da er jeg etter legen 18+3 og meg sjøl 16+3. Så blir spennende å se hvem som kommer nærmest :)
 
31. juli, 18+1 etter menstermin, 17+6 etter tul.♥️
Skal ha en imellom 11.juli og, fordi jeg er nervevrak og ikke stoler på at alt går bra... Prøver å holde håpet oppe da...:joyful:♥️
 
Back
Topp