Orddelingsfeil!

*Labambie

Forumet er livet
Folkens, skjerpings... Si ordet inni dere før dere skriver det da vel? Heter det lege vakt eller legevakt? Heter det lamme lår eller lammelår? Fot pleie eller fotpleie?

Ikke sånn at det irriterer meg noe grense løst (hoho, tog du 'an?) men hadde vært fint om folk bare gadd å prøve liksom... Azz...[8D]

Slapp av, jeg vet det heter særskriving. Men da hadde ikke alle skjønt hva jeg hadde ment.

Og igjen, det er lov å ha litt humor. Prøv det folkens, man blir faktisk litt mer fornøyd av det. [;)] Og jeg gjentar, dette irriterer meg ikke veldig nei, jeg bare legger merke til det. Dysleksi og slurv er to ganske forskjellige ting.

Sign [:)]

Jeg skjønner ikke at folk gidd legge seg opp i det. Oppi hodet til en med dysleksi så høres lege vakta mer naturlig ut enn legevakta..

Hilsen en med dysleksi som har lært seg hvordan ting skrives, men ikke alltid hører om det er rett...

Så va d på an i gjen. Du du du du. På an i gjen.

Åååå, det er fredag..

Da blir det alltid at folk har fredagsblues og må krangle litt..

Sees på mandag*konfliktsky*

Jeg prøver HARDT... men suger alike vell...hahahah[8D]

Jeg prøver.... og jeg vet hvordan ting skrives.
Men når jeg skriver innlegg her går det ofte litt fort i svingene.... og jeg gidder ikke å gå over å rette alle skriveleifene etterpå[:-] Så om det kommer noen feil fra min side, så beklager jeg om det skulle irritere noen[:-]

omg... gå å vask et eller annet a[8D]

couldn't care less! men så måtte jeg bare kommen tere her like vel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(hvem skal klage på utropstegnene mine?) [8D]

Stemmer i![:D]

ORIGINAL: Labambie

Folkens, skjerpings... Si ordet inni dere før dere skriver det da vel? Heter det lege vakt eller legevakt? Heter det lamme lår eller lammelår? Fot pleie eller fotpleie?

Ikke sånn at det irriterer meg noe grense løst (hoho, tog du 'an?) men hadde vært fint om folk bare gadd å prøve liksom... Azz...[8D]

Det der er særskrivningsfeil... Kanskje du bør holde styr på begrepene hvis du skal klage?

Je blir enda mer irritert på dem som klager over at alle ikke skriver perfekt!!!!!

ORIGINAL: valkyrien

ORIGINAL: Labambie

Det der er særskrivningsfeil... Kanskje du bør holde styr på begrepene hvis du skal klage?

Nei, det er særskriving. Det finnes ingenting som heter særskrivingsfeil. Kanskje du bør holde styr på begrepene om du skal klage på klagingen? [8D]

Så dette innlegget er for å gi de med dysleksi til å føle seg litt mer "utenfor" en hva mange av oss føler seg?
Jeg har dysleksi og har følt meg dom helle livet.. Har enda store problem med å skrive ord rett, og hva ord som skal skrives i et osv..

Så kansje dere skal tenke over det, istede for å henge dere oppi i ting som ikke alle kan noe for!

ORIGINAL: Zera

Så dette innlegget er for å gi de med dysleksi til å føle seg litt mer "utenfor" en hva mange av oss føler seg?
Jeg har dysleksi og har følt meg dom helle livet.. Har enda store problem med å skrive ord rett, og hva ord som skal skrives i et osv..

Så kansje dere skal tenke over det, istede for å henge dere oppi i ting som ikke alle kan noe for!

En grei regel er at ingen ord skal deles på norsk. Enkelt og greit. [;)]

ORIGINAL: Zera

enig her.

Men jeg har aldri lagt merke til at du skriver noe særlig feil jeg.[:)]

ORIGINAL: trusa

Jeg skjønner ikke din tanke gang. Sammen satte ord er da ingen selv følge.

Nå skal jeg gå for å spise før jeg leser mer om lobby virksomhet på Stor tinget.

Nå døde en del av sjelen min... [8D][;)]

ORIGINAL: enellerannen

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg skjønner ikke at folk gidd legge seg opp i det. Oppi hodet til en med dysleksi så høres lege vakta mer naturlig ut enn legevakta..

Hilsen en med dysleksi som har lært seg hvordan ting skrives, men ikke alltid hører om det er rett...

Joda, men jeg tror nok ikke halvparten av brukerne her på forumet (og ellers halvparten av folk her i norge) lider av dysleksi.
Mange driter rett og slett i å skrive riktig.

Jeg er ikke perfekt selv, men jeg er litt nøye når det gjelder rettskriving.

Derfor du skriver egennavn med liten bokstav da? [8D] Sånn at du ikke blir for nøye, mener jeg?

Folk har forskjellige grunner til at de skriver feil, dysleksi, det går litt for fort noen ganger, noen prøver - men klarer faktisk ikke høre hva som er rett og galt. Ser virkelig ikke vitsen med å klage på akkurat det assa.

Back
Topp