ORANGE LAG- Slankekrigen!

Åååå er skikkelig gira jeg også kjenner jeg!! Herlige jenter å være på lag med!![:D]

Og spesielt FrøkenLykkelig og Maiseptaugskatt, dere gir skikkelig motivasjon, rååå er dere!![:)]
 
ORIGINAL: *Solsikke*

Åååå er skikkelig gira jeg også kjenner jeg!! Herlige jenter å være på lag med!![:D]

Og spesielt FrøkenLykkelig og Maiseptaugskatt, dere gir skikkelig motivasjon, rååå er dere!![:)]


Må signere denne masse[:D][:D][:D]
 
jeg kan vel bare si ifra med engang at en av de to siste ukene i mai så reiser jeg og sambo bort på en kjærestetur så det er godt mulig at en av de fredagene jeg ikke får veid meg[&:] hva gjør jeg da?[&:]
 
ORIGINAL: GreteRenate88

jeg kan vel bare si ifra med engang at en av de to siste ukene i mai så reiser jeg og sambo bort på en kjærestetur så det er godt mulig at en av de fredagene jeg ikke får veid meg[&:] hva gjør jeg da?[&:]

Da må du vel nesten spørre om å få låne en vekt der du er!
 
ORIGINAL: GreteRenate88

jeg kan vel bare si ifra med engang at en av de to siste ukene i mai så reiser jeg og sambo bort på en kjærestetur så det er godt mulig at en av de fredagene jeg ikke får veid meg[&:] hva gjør jeg da?[&:]


Ja oppdaterer man ikke så ryker man. Det er sånne ting man må huske på når man melder seg på. Enten så må du låne en vekt, eller så må du bare oppgi vekta for uka før(den siste veiingen du har hjemme før turen), men da kan jeg jo ikke garantere at du ikke ryker...
 
ORIGINAL: GreteRenate88

jeg kan vel bare si ifra med engang at en av de to siste ukene i mai så reiser jeg og sambo bort på en kjærestetur så det er godt mulig at en av de fredagene jeg ikke får veid meg[&:] hva gjør jeg da?[&:]


kan du ikke ta med vekt da? hadde jeg gjort..hehe[8D]
 
ORIGINAL: |Mamma88|

ORIGINAL: *Solsikke*

Åååå er skikkelig gira jeg også kjenner jeg!! Herlige jenter å være på lag med!![:D]

Og spesielt FrøkenLykkelig og Maiseptaugskatt, dere gir skikkelig motivasjon, rååå er dere!![:)]


Må signere denne masse[:D][:D][:D]


aww...så utrolig koselig sagt
Kjempehyggelig dere synes det!!
Gleder meg til å bli bedre kjent med alle sammen her.
Virker jo som en super gjeng
 
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: |Mamma88|

ORIGINAL: *Solsikke*

Åååå er skikkelig gira jeg også kjenner jeg!! Herlige jenter å være på lag med!![:D]

Og spesielt FrøkenLykkelig og Maiseptaugskatt, dere gir skikkelig motivasjon, rååå er dere!![:)]


Må signere denne masse[:D][:D][:D]


aww...så utrolig koselig sagt
Kjempehyggelig dere synes det!!
Gleder meg til å bli bedre kjent med alle sammen her.
Virker jo som en super gjeng



aaw <3
Signerer maiseptaugskatt altså![:)]
 
Vi får se hva det blir til da vettu[:)] blir alltid en løsning tenker jeg[:)]
 
Jaja jenter, kossen går det? e dere motiverte nok til å fullføre? klare dere begrense spisingen og trene mer? drikke masse vann og sove minst 7 timer sammenhengende ?[:)]
 
ORIGINAL: Stinoa

Jaja jenter, kossen går det? e dere motiverte nok til å fullføre? klare dere begrense spisingen og trene mer? drikke masse vann og sove minst 7 timer sammenhengende ?[:)]


motivert er jeg værtfall[:D] begrense spisinga går også greit[:D] har litt problemer med å få i meg nok vann om dagene da[&:] å sove 7 timer skjer sjeldent her i huset[8D]
 
ORIGINAL: Stinoa

Jaja jenter, kossen går det? e dere motiverte nok til å fullføre? klare dere begrense spisingen og trene mer? drikke masse vann og sove minst 7 timer sammenhengende ?[:)]


Sovinga er null problem![8D] Spisinga går også veldig greit, og nå er jeg veldig motivert til trening så nå skal jeg være flink!!! Vil ikke ryke ut tidlig nei.[:D] Gleder meg til litt mer vårlig vær. Er ikke så veldig glad i å trene inne, blir fort lei da. Liker godt å gå i fjellet, så håper været blir bra snart. Har kjøpt bæresele til minstemann så da har jeg litt ekstra tyngde der.[:D]
Vann er jeg litt dårligere på å få i meg, men skal sette frem en vannflaske, synes det er lettere å huske på da.[:)]
 
ORIGINAL: Stinoa

Jaja jenter, kossen går det? e dere motiverte nok til å fullføre? klare dere begrense spisingen og trene mer? drikke masse vann og sove minst 7 timer sammenhengende ?[:)]


Jeg er kjempe motivert[:D] Spiser mindre porsjoner og sunnere mat og trener mer.. Er for dårlig til å drikke masse vann, siden vannet vårt smaker rart nå som det er så vått ute, men har handlet inn vann, så skal være flinkere til å finne meg vann, altfor dårlig til å drikke uansett hva det er.. Sover nok gjør jeg hvertfall[:D]
 
Nå har jeg holdt på en stund så spisingen går i grunn ganske greit. Er jo bare for meg å fortsette slik jeg har gjort en stund nå![:)]
Treningen går også veldig bra! trener 3 dager i uka nå,tenkte å øke til 4 etterhvert[:D] Er kjempe motivert jeg![:D]
Blir sjelden MER enn 7 timer søvn,men ca 6-7 timer om natta sover jeg som regel!
 
Går supert her også :) Reiser til Spania i morgen tidlig 6.30, men skal holde samme kosthold der nede som her, blir ikke så mye trening, men prøve å ta noen turer på kvelden[:)]
 
Om du veide 80 kg i går, og veier 78 neste gang har du gått ned 2 kg.. då tar du 2/80 og ganger med 100

2/80 = 0.025 * 100 = 2,5%
 
Ja, hva er fredagskosen da jenter?[:D]

Jeg var akkurat i butikken, og kom hjem med 4 bæreposer grønnsaker[8|] Det samme gjorde jeg forrige fredag.
Hva skjedde med godis, chips og brus?[:D]
Det eneste som ikke var grønnsaker var et brød (til barna) og en pakke rugsprø (til meg, når suppeuka er over).

Har god te, salat, og fun light, så jeg skal ikke lide noen nød[:D]

Har ikke trent noe enda i dag, og jeg har lovet meg selv at jeg skal gjøre NOE trening hver dag. Samme hva.
Så blir nok en pilatesøkt før jeg legger meg tenker jeg.[:)]
 
Koser meg med ett glass vann med kullsyre.[8D]
Har laga sjokoladekake idag etter ønske fra guttungen, men har bare smakt ett bittelite stykke. Resten skal ungene i gata få komme og spise opp imorgen, etter at sambo har spist sin del.[:)]
Er heldigvis ikke særlig glad i sjokoladekake.[:D]
 
ORIGINAL: *Solsikke*

Koser meg med ett glass vann med kullsyre.[8D]
Har laga sjokoladekake idag etter ønske fra guttungen, men har bare smakt ett bittelite stykke. Resten skal ungene i gata få komme og spise opp imorgen, etter at sambo har spist sin del.[:)]
Er heldigvis ikke særlig glad i sjokoladekake.[:D]


Åh, du er dyktig da.[:D] Jeg lagde sjokolademuffins i dag, før jeg fikk besøk av ei venninne. Men har ikke rørt en eneste en[:D]
Gutta har spist fredagsgodisen sin i fred for en gangs skyld og.[8D] Og jeg har spist suppe. Hehe[:D]
Resten av sjokomuffinsen står på kjøkkenbenken nå, men der står de godt. Godt jeg er på suppekuren, lettere å holde seg når man ikke engang kan spise bare litt. Som uansett ender med å bli mye mer enn litt.[8D]
 
går bra her, trent to ganger i dag faktisk[:)]
 
Back
Topp