Oppvask maskinen

Når den er full. Som oftest etter middag/kvelds

Når den er full. Men passer på at noen er våkne og hjemme.

Setter den på når den er full, som regel etter middag. Vi har den ikke på når vi sover eller ikke er hjemme. Nå i disse hjemmekontor-tider blir den ofte kjørt på dagtid istedetfor.

Kommer litt an på når vi får ryddet kjøkkenet eller når den er full. Som regel er det vel ettermiddag eller kveld. Noen ganger etter frokost i helgene.

Jeg hater att stå opp til en oppvaskmaskin som er full og må settes på. Blir litt feil start av dagen

Ja det er merkelige diskusjon :p
Jeg skrur den på stort sett mellom kl 19-20. da er den ferdig til vi voksne har lagt oss. Klar han tenker på brannsikkerheten. Nå er jeg hjemme på dagtid og han tenker vel det er tryggare og skru på den da jeg er våken og er hjemme:)

men om den er full så er det jo vell bare å skru den på når du er hjemme? Jeg forstår liksom ikke helt hva dette er å diskutere:hilarious:

Lar du den være full i skittent kopper og kar og venter med å sku den på til kvelden?:wideyed:

Setter den på når ungene har spist kveldsmat. Da er den ferdig før vi legger oss, og kan tømmes på morgenen - slik at vi kan fylle ut over dagen.

Som oftest om morgenen hvis den er full da (fyller på i løpet av dagen/kvelden) og setter på timer så den starter rundt tidspunktet vi står opp.

Evt ettermiddagen hvis det passer bedre da, men aldri på kvelden/før vi legger oss

men om den er full så er det jo vell bare å skru den på når du er hjemme? Jeg forstår liksom ikke helt hva dette er å diskutere:hilarious:

Lar du den være full i skittent kopper og kar og venter med å sku den på til kvelden?:wideyed:
Nei før å si det sånn så blir ikke en full bare etter frukost og ser ikke vits att sette den på med 5 kopper 5 tallerkner og noen smørkniver og kanske noe spiseskjed. Kjør ikke oppvask maskin nesten tom pga de lille i

Som oftest om morgenen hvis den er full da (fyller på i løpet av dagen/kvelden) og setter på timer så den starter rundt tidspunktet vi står opp.

Evt ettermiddagen hvis det passer bedre da, men aldri på kvelden/før vi legger oss
Timer ?? En sånn sko vi hatt. Hva er det før merke?

Jeg skrur den på etter levering i Bhg. Mannen tar ut etter jobb. Så jeg tar inn han tar ut :)

Nei før å si det sånn så blir ikke en full bare etter frukost og ser ikke vits att sette den på med 5 kopper 5 tallerkner og noen smørkniver og kanske noe spiseskjed. Kjør ikke oppvask maskin nesten tom pga de lille i

nei det hadde jeg ikke gjort heller:-) hørtes bare ut som du «ventet» med å sette den på:-)

Må undersøke vår maskin :p visst ikke ens sånt fanns på oppvask maskin. Det skal vi investere i de nye huset :)
Ja, det er veldig praktisk! Kanskje du har det allerede ja.:) På den vi har er det en + og - knapp med en klokke over

Back
Topp