Oppskrifter

Mini fikk en brødskalk her en dag, det var storstas. Hun lekte, gnagde og suttet på den og sa mmmmm ;) litt annet enn å bare få most mat på skje.
 
Jeg har prøvd å gi hele biter av mat....fx en halv banan, gulrotpinner(kokte seff),søtpotetpinneretc. Babyled weaning, et "motstykke" til det å gi most mat. Går veldig fint :) koser seg veldig.

Hun får grøt, fruktmos og most mat også altså. Men får litt å gnage på innimellom. :)
Det skal jeg prøve! Har lest litt om det og synes det virker veldig smart :) alt med måte så klart, men tror de lærer mye og har mye glede av å utforske maten selv :)
 
Det skal jeg prøve! Har lest litt om det og synes det virker veldig smart :) alt med måte så klart, men tror de lærer mye og har mye glede av å utforske maten selv :)
Ja ho koser seg så utrolig med en feks en brokkolikvast og ikke minst det å sitte sammen med oss andre.
 
Kjente jeg ble nysgjerrig på hva slags drama man kan lage ut av barnemat oppskrifter:p haha. Men sånne perfekte altvitende mødre er det desverre mange steder, samme med her inne på bv, nok av folk som er på hugget om det ene og det andre:p
Synes ikke det er så ille her inne på bv (men jeg holder meg stort sett i forumet til mars 2015, da:)), men merkelig så mange som "hugger løs" på hverandre på andre fora, ja. Noen blir litt vel tøffe i trynet når de kan skjule seg bak et nickname..
 
Ja ho koser seg så utrolig med en feks en brokkolikvast og ikke minst det å sitte sammen med oss andre.

Koker du brokkolien også?

Testa med banan vi, men d konseptet skjønte hun ikke. Putta den ikke i munnen engang. :eek:
 
Ja ho koser seg så utrolig med en feks en brokkolikvast og ikke minst det å sitte sammen med oss andre.
Ga henne banan i sta :) hun spiste ikke akkurat, men smakte på den og synes det var kjmpestas og vi lo alle sammen når bananen ble hevet i øye på samboer :D ikke et sekunds tvil om at hun elsket å smake sånn :) mye bedre enn skje :)

Nå er vi akkurat begynt så vidt å smake da, så mat som for er hun ikke helt innforstått med, men det kommer :)
 
Vi lar mini spise selv med skjeen innimellom. Blir litt som babystyrt tilvenning. Hun synes iallefall det er stor stas selv om andelen som havner overalt er minst like stor som det som ender i munnen ;)
 
Haha. Må du også bare lese kommentarene på avisartikler? Syns det er like artig og frustrerende hver gang. Mye dumt der altså:D

Jeg blir så skuffa over iq-nivået på de fleste som kommenterer på nettaviser jeg. Mister litt troa på medmenneskene mine og håper inderlig d ikke er et representativt utvalg av befolkningen.
 
Jeg blir så skuffa over iq-nivået på de fleste som kommenterer på nettaviser jeg. Mister litt troa på medmenneskene mine og håper inderlig d ikke er et representativt utvalg av befolkningen.
Hahaha :D nekter å tro det er representativt, da hadde verden kolapset(eller som autocorrect ville ha det til: kolapsetsetset) :p
 
Back
Topp