Opprop 9.nov.

Uke 39 ikke så mye som skjer. Ikke kontroll en gang før termin den 19. Eneste var at jeg fikk noen kraftige kynnere i sofaen i går slik at jeg sa i fra til mannen at det var litt annerledes og måtte puste litt ekstra.. Hjemmedag i dag med litt kaffebesøk og bort tip venninne i kveld.

Det var jo veldig forskjell på termin og mens termin da. Hva kommer det av? :)
Ja det kan du si...
De går jo utifra målingene de tok på OUL, selv om jeg vet hvilken dag han ble unnfanget på.
Når jeg regner det ut på sånn terminkalkulator blir terminen 12 november, har mer tro på den :p

Vi hadde kun sex 1 gang i februar og det var den 21. 9 mars tok jeg en cb digital da mensen ikke kom og den viste 2-3.

Så vi får nå bare vente og se :p
Det som bekymrer meg mest er eventuell overtid og kontrollen som hører med.

Ja det kan du si...
De går jo utifra målingene de tok på OUL, selv om jeg vet hvilken dag han ble unnfanget på.
Når jeg regner det ut på sånn terminkalkulator blir terminen 12 november, har mer tro på den :p

Vi hadde kun sex 1 gang i februar og det var den 21. 9 mars tok jeg en cb digital da mensen ikke kom og den viste 2-3.

Så vi får nå bare vente og se :p
Det som bekymrer meg mest er eventuell overtid og kontrollen som hører med.
min menstermin er 12.11, og syklusen min startet 3.2. (29 dager). Babyen er laget mellom 14.2 og 20.2.:) jeg fikk ul termin 10.11.:)

Termin i dag :) Smådårlig form og BT på 133/95. Så nå sitter jeg på svangerskapspoliklinikken og venter på kontroll :)

38 + 6 i dag var inne for CTG måling i går kveld grunnet lite liv, fikk beskjed om at morkaken lå foran og at han var fin og frisk. Ble satt opp på time på poliklinikken (Ahus) 11.11.15 kl. 11:00 for CTG. (I og med at jeg har vært der så ofte pga det med at jeg kjenner lite liv)
Ellers er det ikke tegn på noe fødsel i dag. Formen er fin! :)

37+6, har vært og fått modningsakupunktur i dag også :) Magen har sunket, og lillemor har snudd seg så hun ligger med ryggen mot venstre. En del stikking og noe murringer.

4 dager til termin! Vonde tak i rygg og mage i natt, men gav seg etter et par timer. Konstante murringer i rygg siden kl 12, så her modnes det iallfall... Men ellers stille og rolig.

min menstermin er 12.11, og syklusen min startet 3.2. (29 dager). Babyen er laget mellom 14.2 og 20.2.:) jeg fikk ul termin 10.11.:)
Min første dag i siste mens var 30 januar, ferdig den 1 februar.
Brukte en app for å ha kontroll på trygge og utrygge perioder. Så jeg vet at jeg hadde hatt eggløsning tett oppi den helga.
Men vi var i bryllup den helga og i kampens hete droppa vi kondom :p
Tenkte hva er sjansen liksom. Haha :D

Spennende med termin i morgen da :)
Har du gått på overtid før?

Min første dag i siste mens var 30 januar, ferdig den 1 februar.
Brukte en app for å ha kontroll på trygge og utrygge perioder. Så jeg vet at jeg hadde hatt eggløsning tett oppi den helga.
Men vi var i bryllup den helga og i kampens hete droppa vi kondom :p
Tenkte hva er sjansen liksom. Haha :D

Spennende med termin i morgen da :)
Har du gått på overtid før?
Ja jeg gikk 8 dager over med storebror.:) denne gangen har jeg så mye kynnere og ubehag at jeg tror at babyen må komme snart. Men man vet jo aldri.:)

Ja jeg gikk 8 dager over med storebror.:) denne gangen har jeg så mye kynnere og ubehag at jeg tror at babyen må komme snart. Men man vet jo aldri.:)
Nei en vet jo aldri :)
Jeg har gått fire dager over med begge de to andre, men da fikk jeg ultermin 2 dager etter menstermin med begge :)

Har hatt en del maserier og nedpress i helga, håper det har gjort noen nytte. Hadde 1 cm åpning og var moden sist onsdag, så blir spennende og se nå på onsdag om det har skjedd noe mer ;)

Back
Topp