Det hadde bare vært så uaktuelt. Send han på sofaen. Mannfolk ass38+6 i dag og en relativt søvnløs natt. Hjelper ikke at mannen stadig vekker meg så snart jeg har sovnet fordi jeg snorker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde bare vært så uaktuelt. Send han på sofaen. Mannfolk ass38+6 i dag og en relativt søvnløs natt. Hjelper ikke at mannen stadig vekker meg så snart jeg har sovnet fordi jeg snorker
Det var jo veldig forskjell på termin og mens termin da. Hva kommer det av?38+6 og still going strong. Menstermin i dag da, men her er det stille og rolig![]()
Ja det kan du si...Det var jo veldig forskjell på termin og mens termin da. Hva kommer det av?![]()
Oioioioi...heia heiaUpdate: Her kom plutselig mengder med fostervann i tillegg til slimpropp.
Spennende. Lykke tilUpdate: Her kom plutselig mengder med fostervann i tillegg til slimpropp.
Update: Her kom plutselig mengder med fostervann i tillegg til slimpropp.
min menstermin er 12.11, og syklusen min startet 3.2. (29 dager). Babyen er laget mellom 14.2 og 20.2.Ja det kan du si...
De går jo utifra målingene de tok på OUL, selv om jeg vet hvilken dag han ble unnfanget på.
Når jeg regner det ut på sånn terminkalkulator blir terminen 12 november, har mer tro på den
Vi hadde kun sex 1 gang i februar og det var den 21. 9 mars tok jeg en cb digital da mensen ikke kom og den viste 2-3.
Så vi får nå bare vente og se
Det som bekymrer meg mest er eventuell overtid og kontrollen som hører med.
Min første dag i siste mens var 30 januar, ferdig den 1 februar.min menstermin er 12.11, og syklusen min startet 3.2. (29 dager). Babyen er laget mellom 14.2 og 20.2.jeg fikk ul termin 10.11.
![]()
Ja jeg gikk 8 dager over med storebror.Min første dag i siste mens var 30 januar, ferdig den 1 februar.
Brukte en app for å ha kontroll på trygge og utrygge perioder. Så jeg vet at jeg hadde hatt eggløsning tett oppi den helga.
Men vi var i bryllup den helga og i kampens hete droppa vi kondom
Tenkte hva er sjansen liksom. Haha
Spennende med termin i morgen da
Har du gått på overtid før?
Nei en vet jo aldriJa jeg gikk 8 dager over med storebror.denne gangen har jeg så mye kynnere og ubehag at jeg tror at babyen må komme snart. Men man vet jo aldri.
![]()