Opprop 9.nov.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ny dag,nytt opprop:DSkjer det noe gøy hos deg i dag da?:D

Og endelig var vår mnd. her: NOVEMBER!!!!!:talk017

Legg gjerne inn info om kontroller, hvor mange uker på vei dere er o.l (helt frivilig altså) så fører jeg inn :)
Jeg setter en smiley bak nicket deres når dere har meldt dere for dagen, skjer det noe hos deg setter jeg opp en stjerne og samler dere under oppropslista :)
Har født:
25/10- Hesteviskeren. :dummy1:

1/11- LydiaRun:dummy1:

2/11-Malla mari :dummy1:

3/11 Frk.Vims:dummy1:

4/11 Fride:dummy1:
rusk-:dummy1:

5/11 Ms.T:dummy:
hunnykaos:dummy:

6/11 sjasmi:dummy1:
Rosahårdått:dummy:
Blu-Ray-:dummy1:

Ani82-:dummy1:
Attpåklattenognr3:dummy:
Guriks :dummy:
Novchica-:dummy1:

Twinkletwinkle:dummy1:
7/11 Murmel

29okt:
Stinemor: )- Overtidskontroll til torsdag:confused013

3nov:
Alvemammaen

6nov:
Lillemy1-3 dag på overtid! :)

8nov:
Tessa90-:gen014:gen014:gen014Rier på gang!!
Beckybecks-

9nov:
Totoro-40+3,termin i dag!:)
Mariatrond

10nov:
Gladys-Termin i morgen! :)

11nov:
Rullepølsa-
Koink-2 dager til termin:)Update: Her kom plutselig mengder med fostervann i tillegg til slimpropp.:happy093.:happy093.:happy093.

12nov:

Milla_84-40+0:)

13nov:
Alita-

14nov:
Allimac86-
LillePersille2015 -39+5:)
15nov:
Bergenbaby2015-
Lille Banana-
16nov:

macronelle-

17nov:
Nora89-39+2:)
18nov:

Spiritanimal-39+1:)
19nov:

jahoo-
2sweet-

20nov:
Prikkeliten-
KjempeSpennende-38+6:)
Dalsfrua-
Mammaforførstegang<3-
21nov:
LSførstegangs-

22nov:
Christine92-
24nov:

CarinaKay-
25nov:
Tesa-
Gg87-
Novemberlykke<3
26nov:
prippen-
LykkeINovember- KS den 16.11
Undomiel-
27nov:

Venternr.2 - Blir satt i gang på tirsdag den 10/11
Cate91-
28nov:
Milliun-
30nov:
amse90
Bkno1784672
1des:
Synnøve:)- :)

Symboler:
:happy093.-vannet har gått.
*- jm./lege.
:gen014-rier

Last edited:
40+3, termin i dag - kanskje litt tidlig å si noe men ser ikke ut til å skje noe :P

Termin imorgen.:) lite tegn til fødsel idag dessverre.:) litt matt, lyst å bli ferdig nå.:)

38+6 i dag og en relativt søvnløs natt. Hjelper ikke at mannen stadig vekker meg så snart jeg har sovnet fordi jeg snorker

Utrolig kjedelig med overtid. den kommer veldig snart, ikke mist motet!:)
Takk! Ble av en merkelig grunn akutt motløs når overtiden starta, selv om jeg trodde jeg var innstilt på at det sikkert kom til å bli overtid. Men ja - hun er her kjempesnart :)

40+0 i dag og tre dager til termin :) merker ikke noe til at fødsel kan skje i dag. Sovet veldig lite i natt, så håper på litt søvn i løpet av dagen ;)

39+5 og ingen baby enda ;) I går var kynnerne både regelmessige og veldig vonde, og masse vonde murringer i magen. Så jeg krysser fingrene for at kroppen jobber og snart er klar! ..for det er jeg :p

Takk! Ble av en merkelig grunn akutt motløs når overtiden starta, selv om jeg trodde jeg var innstilt på at det sikkert kom til å bli overtid. Men ja - hun er her kjempesnart :)
Skjønner jeg godt. :) Kjenner meg litt matt selv idag fordi det ikke skjer noe. Man er litt gira på action tror jeg. Hehe Trodde noe var pågang lørdag, men det stoppet. Men det hjelper å tenke at babyen uansett kommer veldig snart nå.:)

To dager igjen til termin. Null tegn på at det er noe på gang. Er bare trøtt og humørsyk.

38+6 i dag og en relativt søvnløs natt. Hjelper ikke at mannen stadig vekker meg så snart jeg har sovnet fordi jeg snorker
Arrgh! Akkurat det samme her. Så irriterende! Skjønner jo at han sier i fra. Men er så slitsomt å bli vekt hele tiden.

38+6 og still going strong. Menstermin i dag da, men her er det stille og rolig ;)

Jeg er her fortsatt! 39+4:).

Back
Topp