Opprop 6.nov.

Termin 19. På meg. Du slettet visst datoen. I dag har jeg pusset vinduer inne. Kjørt av gårde og fått noen til å vaske bilen og skifte dekk og handlet inn til helgen. Blir kakebaking igjen da vi har familiebursdag på søndag med 16 av de nærmeste. :)

Termin 19. På meg. Du slettet visst datoen. I dag har jeg pusset vinduer inne. Kjørt av gårde og fått noen til å vaske bilen og skifte dekk og handlet inn til helgen. Blir kakebaking igjen da vi har familiebursdag på søndag med 16 av de nærmeste. :)
Slettet, så vidt jeg kan se står du der:)

40+0. Så ufattelig lei av å ikke kjenne noen verdens tegn på fødsel. Ikke hatt en eneste kynner eller menssmerter hele svangerskapet. Virker som mini aldri har tenkt seg ut, men håper det blir min tur en vakker dag snart:)
Da er vi tre som bikker uke 40 i dag :P har heller ikke hatt kynnere/smerter (hittil?) - men jm sa i dag at det ikke trengte å bety noe og at det likevel kunne starte opp når som helst - litt trøst i det da ^-^

38+4 i dag, merker fint lite. Har noe murringer og noe verkinger i korsrygg innimellom. Fikk ingen forvarsel sist, så må si jeg er spent på hvordan det blr denne gangen:)

Datoen forsvant. Gjør ikke noe, men ser ut som jeg har termin 17. :) hvis ikke jeg leser feil da. Flott at du oppdaterer
Saken er det at den listen ikke alltid vil samarbeide så det kan hoppe litt...men du skal stå der nå i alle fall:)

Da er vi tre som bikker uke 40 i dag :p har heller ikke hatt kynnere/smerter (hittil?) - men jm sa i dag at det ikke trengte å bety noe og at det likevel kunne starte opp når som helst - litt trøst i det da ^-^

Ja, det er absolutt en liten trøst i det:) Jeg har bare litt vanskelig å se for meg at det skal starte helt plutselig uten noen forvarsel, men man hører jo stadigvekk om det, så det må jo være en reell mulighet at det kan skje:) *krysse fingrene*

38+2 og nøyaktig 2 uker til termin :) absolutt ingen tegn på at noe skulle være på gang.
Dagens underholdning er baking av skillingsboller og horn med ost og skinke :) også har jeg vært hos legen og fått min siste B12-sprøyte.

39+2, fortsatt ingen endring :)

37+1. Hatt en hviledag med et langt bad og litt soving siden det blir lite søvn på natta.

40+2, termin i dag :) Har vaska hele leiligheta, vært på kafe og lager nå pizza. Fin form men lite tegn til en nært forestående fødsel (dessverre). Satser på i natt :D

Masse spennende som skjer rundt om. Hold oss andre oppdatert da. Eneste nytt hos meg er økt utflod med litt stikkinger.

Back
Topp