Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så fine de er39+5, og kjennes ikke ut som dagen for fødsel i dag heller.Strikker videre.
Nå er det Babystrømper på pinnene.
Vis vedlegget 144430
Slettet, så vidt jeg kan se står du derTermin 19. På meg. Du slettet visst datoen. I dag har jeg pusset vinduer inne. Kjørt av gårde og fått noen til å vaske bilen og skifte dekk og handlet inn til helgen. Blir kakebaking igjen da vi har familiebursdag på søndag med 16 av de nærmeste.![]()
Da er vi tre som bikker uke 40 i dag40+0. Så ufattelig lei av å ikke kjenne noen verdens tegn på fødsel. Ikke hatt en eneste kynner eller menssmerter hele svangerskapet. Virker som mini aldri har tenkt seg ut, men håper det blir min tur en vakker dag snart![]()
Datoen forsvant. Gjør ikke noe, men så ut som jeg hadde termin 17.Slettet, så vidt jeg kan se står du der![]()
Saken er det at den listen ikke alltid vil samarbeide så det kan hoppe litt...men du skal stå der nå i alle fallDatoen forsvant. Gjør ikke noe, men ser ut som jeg har termin 17.hvis ikke jeg leser feil da. Flott at du oppdaterer
Da er vi tre som bikker uke 40 i daghar heller ikke hatt kynnere/smerter (hittil?) - men jm sa i dag at det ikke trengte å bety noe og at det likevel kunne starte opp når som helst - litt trøst i det da ^-^
Masse lykke tilVert på pvertidskontroll..3cm å blei strippa.. På vei heim fikk ej rier me kun 2,5 min mellom,so vi snudde..er no innlagde med rier som vi håper ikkje stopper opp igjen![]()
Heeeiii, du sniker jo i køa her!39+2 og vannet har gått. Ligger hjemme med svake rier etter sjekk på føden i dag tidlig![]()