Opprop 31okt

38+3, termin 13/11 (ser at jeg og Guriks teller likt men har termin 13 og 14. Vi bruker nok bare forskjellige kalendere. Iflg BV er jeg 38+4, iflg jm og Gravid-appen jeg bruker er jeg 38+3)
Mye vonde kynnere i går kveld og i natt, ingenting nå:/
I dag skal vugge og stellebord skrues opp:D

Ja, jeg er i følge meg selv 36+0 i dag, men i følge kk 35+6...så spørs hvordan man regner:)

Så kjekt å få det på plass:D

Termin den 20 iflg jm(ikke helt enig jeg)!
Ingenting nytt her.....
Er rimelig klar for å få han ut ;)

Ja, jeg er i følge meg selv 36+0 i dag, men i følge kk 35+6...så spørs hvordan man regner:)

Så kjekt å få det på plass:D
Tror det er greit ja, slimproppen gikk i dag så kanskje det skjer noe snart?

Termin 11.11:) klar for å hilse på lille nå merker jeg!

Spennende :D
Med min førstemann begynte riene rett etter at slimproppen hadde gått!

Ja det er spennende tider nå :) Men etter å ha lest på nettet, lurer jeg på om kanskje ikke alt kom.... Var ikke noe blodspor i den. Må det være det?

Termin 27 nov. Uke 36 + 3
Legges inn på unn i påvente av fødsel 13nov. Rolig helg, slappe av og spise god mat ☺

Termin 14.11. Mye nedpress.. hodet er festet.. blir spennende å se når lille i magen bestemmer seg for å komme ut :-) Jeg er iallfall noenlunde klar. Må bare pakke fødebaggen kanskje :-P Har vært uten Internett i lange tider. Vi har flyttet, så nå har vi doblet kvadratmeter å bo på.. deilig :-D Mye styr å flytte inn i nytt hus, men heldigvis ordnet byggmester opp. Bare synd det kommer helt opp i termin.. Men alt i alt, så står alt bra til.. men er ganske hormonell for tiden. Gråter for ingenting og bekkenet sliter jeg med.. men er bare noen dager.. kanskje uker igjen nå ;-) Gleder meg ;-)

Ja det er spennende tider nå :) Men etter å ha lest på nettet, lurer jeg på om kanskje ikke alt kom.... Var ikke noe blodspor i den. Må det være det?
Hmm, det er jeg litt usikker på.
Husker at det var en del blod hos meg når den gikk.
Men med nr 2 så kan jeg ikke huske noe om noen slimpropp i det hele tatt :p

38+3, termin 13/11 (ser at jeg og Guriks teller likt men har termin 13 og 14. Vi bruker nok bare forskjellige kalendere. Iflg BV er jeg 38+4, iflg jm og Gravid-appen jeg bruker er jeg 38+3)
Mye vonde kynnere i går kveld og i natt, ingenting nå:/
I dag skal vugge og stellebord skrues opp:D
Var superforvirra ift utregning i begynnelsen :P men både lege, jordmor og BV sa det samme, så da ble det å følge 40+3 kalenderen :D

Var superforvirra ift utregning i begynnelsen :p men både lege, jordmor og BV sa det samme, så da ble det å følge 40+3 kalenderen :D
Ser ut til at min jordmor bruker 40+2 da:D

38+1, termin 15. nov... Har hatt min første natt på leeeeenge uten å bli vekket av spark/måtte på do, og kjent lite liv i hele dag. Litt bekymret kjenner jeg :/ skulle egentlig ut og handle siste rest av babyutstyr, men utsetter det litt kjenner jeg. :)
Huff, det er aldri noe kjekt. Kjent mer liv nå:)? Ville ringt inn jeg om jeg var usikker og beskymret.

Termin 16. November. Halloween fest med mange 5 åringer i dag. 38+1

Termin 14.11. Mye nedpress.. hodet er festet.. blir spennende å se når lille i magen bestemmer seg for å komme ut :) Jeg er iallfall noenlunde klar. Må bare pakke fødebaggen kanskje :p Har vært uten Internett i lange tider. Vi har flyttet, så nå har vi doblet kvadratmeter å bo på.. deilig :-D Mye styr å flytte inn i nytt hus, men heldigvis ordnet byggmester opp. Bare synd det kommer helt opp i termin.. Men alt i alt, så står alt bra til.. men er ganske hormonell for tiden. Gråter for ingenting og bekkenet sliter jeg med.. men er bare noen dager.. kanskje uker igjen nå ;-) Gleder meg ;-)
Så deilig med stort og nytt hus da. Gratiss med det:):)

Back
Topp