Spiritanimal
Flørter med forumet
Termin 18.11 37+5 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns du skal være fornøyd halvparten blir gjort jegSkal møte en vennine og hennes barn i dag, skulle ha byttet dekk og bygd barneseng, jentungen skal ha to venniner over i dag og gå knask knep. samt jeg skulle vel egentlig ha ryddet her ogsåvi får se hvor mye som blir gjort
hehe
Ikke du som har planer om å føde på halloween da?39+6 still pregnantnull tegn på noe :/
Jo jeg hadde det men ungen er ikke enig å vill vist ikke dele dag med megIkke du som har planer om å føde på halloween da?![]()
Ka er terminen så legger jeg inn det og?
Det hadde jo vært veldig greit39+1 og lite på tapetenHalloVenn fest med 3 åringen i kveld. Håper noen skremmer vannet av meg
![]()
Åh gratulerer så masseTermin 7.11. Fødte 25.10, etter 8 modningspiller og vanntagning pga insulinkrevende SD.
Her blir det å kose seg hjemme og så se eldstejenta på ridekurs. Skremme noen barn senere i dag og gi bort godis![]()
hehe neinei. Vil ha sin egen dag daJo jeg hadde det men ungen er ikke enig å vill vist ikke dele dag med meg
Termin er 4 NOV![]()