Opprop 31okt

39+1 og lite på tapeten :) HalloVenn fest med 3 åringen i kveld. Håper noen skremmer vannet av meg :D

Skal møte en vennine og hennes barn i dag, skulle ha byttet dekk og bygd barneseng, jentungen skal ha to venniner over i dag og gå knask knep. samt jeg skulle vel egentlig ha ryddet her også:p vi får se hvor mye som blir gjort :p hehe
Syns du skal være fornøyd halvparten blir gjort jeg:P

Termin 7.11. Fødte 25.10, etter 8 modningspiller og vanntagning pga insulinkrevende SD.

Her blir det å kose seg hjemme og så se eldstejenta på ridekurs. Skremme noen barn senere i dag og gi bort godis :)

37+4, termin 20.november. Mye dårlig nattesøvn for tiden. Fint med en supermann som går på butikken og kjøper frokost til meg. Er vel snart på tide å stå opp

Termin 30. November :)

38+3, termin 13/11 (ser at jeg og Guriks teller likt men har termin 13 og 14. Vi bruker nok bare forskjellige kalendere. Iflg BV er jeg 38+4, iflg jm og Gravid-appen jeg bruker er jeg 38+3)
Mye vonde kynnere i går kveld og i natt, ingenting nå:/
I dag skal vugge og stellebord skrues opp:D

40+3, termindatoen er her! Lite som tyder på at noe er på gang. Litt murringer i natt er det eneste.

38+1, termin 15. nov... Har hatt min første natt på leeeeenge uten å bli vekket av spark/måtte på do, og kjent lite liv i hele dag. Litt bekymret kjenner jeg :/ skulle egentlig ut og handle siste rest av babyutstyr, men utsetter det litt kjenner jeg. :)

39+3 - termin 8/11
Fremdeles gravid og lei! Kosedag med treåringen idag er på agendaen! Forhåpentligvis siste helg hun er enebarn

Her har jeg! Termin 20. nov på meg. Trøøøøøøtt...

Back
Topp